Hep ziyaret etmek istediklerinizi mi soralım yahu.
Zorla akraba ziyaretine gidiyorum.



#ZorundamıyımEfsane ✌ 1903 ✔™
Hep ziyaret etmek istediklerinizi mi soralım yahu.
Zorla akraba ziyaretine gidiyorum.



#ZorundamıyımEfsane ✌ 1903 ✔™
Açıkçası bayramlarda ziyaret etmek istemediğim kişiler oluyor, çünkü bazı akrabalarla bir araya gelmek zorunda kalınca biraz geriliyorum. Sohbetler bazen yapmacık ve samimiyetten uzak olabiliyor, bu da beni yoruyor ve sıkıyor. Mecburen gitsem bile içten içe keşke gitmesem diye düşünüyorum çünkü enerjimin düştüğünü hissediyorum. Yine de bazen aile büyüklerinin gönlü olsun diye katlanıyorum ama tercih şansım olsa bu tarz ziyaretlerden uzak dururdum sanırım. En güzeli gerçekten sevdiğim, sohbetinden keyif aldığım insanlarla bayram geçirmek olurdu benim için.
Sevdiklerinle olmak ayrı güzel.
İlk bayramlaşma Benim oturduğum Mahallede bir adet gibi dir Sabah bayram namazı gelen komşular ile Cimi de bayramlaşırız resmen aslında bu bir bakıma şu yönde bizlere de faydalı oluyor şayet bir yere gidecek ya da çalışıyor ise "ben" haber vermiş şu gün ya da şu saatler de evde olabilirim gibi bir bilgilendirme edinilmiş de olunuyor
Mahallece bayramlaşma demek 😄
Estağfurullah hocam 😂
Ahaha 😂
Olmaz mı yaa baba tarafı var daha çok 🥺 ve daha şimdiden gözümde büyüyor ve mecbur gitmek zorunda kalıyorsun bayramları sırf bu yüzden sevmiyorum gitmesen annem baskı kuruyor ayıptır o sizin büyüğünüz gidin edin diye tantana ediyor 😂
Ben de memlekete gidiyorum her sene Ramazan'da benim de gözümde büyüyor gerçekten.
Öyle canım , insan sevmediği yere gitmek zorunda kalınca eziyet gibi geliyor insana çünkü kendini oraya ait hissetmiyorsun
Akrabalarımın hepsi ben tatile çıkmak istiyorum ya. Bayramda tatile giden kesimden olayım Allahım nolur🥲
Gel Tokat'a gidelim 😂
Hemen 💃😄
Teşekkür ediyorum 🌸🙂
Rica ederim 🌹😊
Bayram ziyaretleri biraz tatlı bir zorunluluk gibi oluyor, değil mi? 😊 İçten içe istemesen de, bu ziyaretler sevginin, birliktelik ruhunun bir parçası. Ama tabii bazen laf sokanlar, küçümseyenler ya da gereksiz sorgulamalar yapanlar ziyareti biraz sıkıntılı hale getirebiliyor.
Bu tür hisler çok insani, kendine karşı suçlu hissetme. Kimseyle görüşmek zorundaymış gibi hissetmemelisin ama bayram da birleştirici güzel bir dönem. Bol tatlı, sohbet ve güzel duaların ışığında bu seneki ziyaretlerini daha hafif bir şekilde geçirmeni dilerim. Belki küçük bir sürprizle daha keyifli bir hale bile getirebilirsin! 🌙✨🫶
Cevap
16Cevap
kimseyi ziyaret etmem
Ben kimseyi zyaret etmiyorım ki zaten 🤣sülalenin hayırsız akrabasıyım evde otururum he ablama giderim o da bayramlaşmaya değil evde sıkıldığım için 🤣
Ay o yorumu siler misin lütfen o ne yazmış öyle kusura bakma çok özür dilerim.
Ablana git diğerlerini ayağına çağır olacaktı
Ne oldu anlamadım ki 🤣görmedim bile
Git yazacağım yere başka bir şey yazmışım o yüzden 😄
Kötü bir görüntü vardı çok utandım
🤣🤣ya ahhahah Allah'tan görmedim 🤣
Çünkü moderatörün birisi silmiş. Geri iadesini istedim bakalım. O zaman gelirse sen silersin 😂
Yok ben görmeyim 🤣ne yazdığını tahmin edebiliyorum
Hahaha yok kötü bir şey değildi. Aslında iade olacakmış ama ben yorumu kaldırır mısın dediğim için iade etmemişler 😂
Ahahaha önemsiz boş ver 🤣
Görmediğin iyi oldu yine de 🤣
Sadece tek bir kişi var teyzem olacak şahıs o da. Allah'tan ailecek domuz gribine yakalandıkları için gitmeyeceğim.
Bende teyzemden daha çok muzdaribim. Genel olarak diğerleri de fena sayılmazlar.
Bazı teyzelerin kalbinde hasetlik olduğundan. Üzerimde normal bir kıyafet görse bile haset eder ve mutlaka başına bir iş gelir o kıyafetin. Teyzeler yasaklanmalı:))
Yasaklansın. Halalarda 😂
Kimseyi istemiyorum bi sivasa amcam gile gitmek isterim o kadar o da sivası sevdiğim için 😂 yoksa ben gezme tozma insanıyım ziyaretçi değil
Sivas'ta cehennem ya 🤣
Yok ya aslında tarihi çok olan memleket sevmem güzel memleketim Samsun'un yerini hiçbir yer tutmaz daa Sivas'ı seviyorum niyeyse bi sürü kuyumcu var altın sevdiğimden gözlerim ışıldıyor herhalde bundan sebep😂😂
Ahahha 🤣 altın görmek için Sivas'a gitmek ,😂
Tabii olmaz mı yakın akrabalar artık ziyaret etmiyorum.
Hadi ya müdürüm
Akrabalarım olsa muhtemelen ben de senin gibi düşünürdüm ve gitmek istemezdim
Ama çok fenalar. Annelerine bakmayan 2 tane halam var. 😒
Her telden çalan istediği gibi oynayan teyzem var 😡
Kuzenlerimi istiyorum baya eğleniyoruz , bu bayram da yine ortam strar olur kaçarız🍸😹
Aaa kuzenler farklı tabii ki. Eğlenceli olanlar var.
kimseyi ziyaret etmiyorum bir ailemi ziyaret etsem yeter onuda edemiecm maalesef
Bende istemiyorum ama zorla.
zorundamıyım işte abi
Ailen gönderiyor.
Bayramlaşmak için kimsenin ziyarete gitmeyi sevmem, eskiden hiç bir zaman sevemedim.
Aslında ben de sevmiyorum da işte memlekete gidince mecburen gidiyoruz. Bizim oralarda yaygındır bayağır bayramlaşmak.
Kayınvalideye gitmesek keşke ama mecbur gidicem
Yani mecbur oluyor.
Bu bayram akrabalardan uzakta olacağım çok şükür 😂😂
Vayy şanslısın 😅
hic kimseyi ziyaret etmek istemiyorum ama mecburum.
Anne baba durdurmuyor ki.
İstemeyerek gittiğim bir yer yok ama çabuk kalkalım dediğim yerler var :D
Bu bayram daha az ziyaret yapacağım
Akrabaların çoğunu pek tanımıyorum ailem tanıdığı için sorun etmem.
Sevmediğim, arkamızdan konuşanların bayramını asla kutlamam.
dedemin ve babaanemin mezarına gidicem bu gün Perşembe günleri sizi gördüklerini söylüyor
Evet bazı akrabalar ve komşular var.
Küçük şehirlerde özellikle bu bayramlaşma olayı çok oluyor bizim orada da var.
Evet hiç kimseyi ziyarete gitmek istemiyorum
Aynı ben.
Köydeki tanımadığım dıdının dıdısı akrabalar..
Evet bir de onlar var doğru diyorsun.
Var ama mecburr
Evet işte şehirlerde o mecburiyet var
Maalesef
Var, bütün akrabalarım...
Hepsini kılıçtan geçirdin ne yaptın
😅😅😅
Evet opulmek istenmeyen eller ve ar bide
Kesinlikle ✌️👏
İstemediğim birine gitmem.
İşte var mı öyle kişiler.
Var
hepsi :D :D :D
Bütün sülalesi kılıçtan geçirdin 😂
hiç biri adam değil ki
Var ama mecbur gidicem
Bizde sanırım. Bazen evde olmuyorlar güzel oluyor.
Elbette var olmaz mı?
Kimler
Yok ya giderim ben sorun yok
Ben istemediğim kimseyi ziyaret etmem 😄
Kesinlikle var abi maalesef ki
Kimseyi edemeyeceğim zaten ailem dışında.
Var var sevmedigim akrabalar
Bolca var, çoğuna allahtan gitmiyorum.
İstemediklerimi aramıyorum.
Zaten gitmiyorum bir yere
Dayıma giderm
Git tabii ki
Evden cikmak istemiyorum
Aynı ben
Akraba
Mecbur
Rızık kapisi baglamasaydi zaten Allah gitmezdim
Çok 😅
Kimler kimler 😅
Bayramlaşmak istediklerim var
Hayır kimse yok
Hayır yok
Bütün akrabalarım 😁
Akrabalar
Evet çok var
Yok öyle biri
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?