Aile & Toplum Şu anda bulunduğunuz yerden memnun musunuz? Nadıyekrhn Takip Et Master Yaş: 42 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 38 Yapay Zekaya Sor Günaydın 🌸 🏃♀️✌️Şu anda hayatınızda bulunduğunuz yerden memnun musunuz?Şu an evet ama 2 saat sonra sanmıyorum 😒 Şu anda bulunduğunuz yerden memnun musunuz? Cevapla Memnuniyet Soruları Beğen Paylaş Takip Et 11 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Günaydın keyifli sporlar dilerim. memnun değilim diyelim şimdilik 1 4 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Hemen ol😀 u Barış_LonelyForever 1 yıl oldum bile sayende :D Nadıyekrhn 1 yıl Canım ❤️ u Barış_LonelyForever 1 yıl <3 <3
nordun_gadasi Takip Et Efsane Yaş: 36 , eic 31% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı. Elbette çok memnunum gadası 1 0 Yorumla
ZorundamıyımEfsane Takip Et FenomenMaster Yaş: 43 1 yıl O saatte yatağımdaydım evet dünyanın en güzel yeri :D 1 0 Yorumla
DeaconnFrost Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% 1 yıl Vallahi, sabah, kelimesi kelimesine tam da bu soruyu düşünmüştüm, sormadım :))Cevap hayır 1 2 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Sor 😀 Yorumla DeaconnFrost 1 yıl Sordun artık sen Yorumla
fallenangel34 Takip Et Xper 5 Yaş: 46 , eic 100% 1 yıl şu an bulunduğum yerde olmak için neredeyse yarım asır harcadım.pek gerekte yokmuş :) 1 15 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Bazen gerçekleri geç görüyoruz Yorumla fallenangel34 1 yıl bazen de erken fark ediyoruz ama değiştirmeye cesaret edemiyoruz. Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Cesaret değilde kendi mutluluğu için başkasını mutsuz etmek istemiyoruz Yorumla fallenangel34 1 yıl kendini mutlu edemeyen bir başkasını nasıl mutlu edebilir ki? Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Kan bağın olana varlığın yetiyor Yorumla fallenangel34 1 yıl bir zaman sonra da kan bağın olanlar büyüyünce, mutsuzluğunun nedeninin kendileri olduğunu anlıyorlar. Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Evet ama onların suçu değil Yorumla fallenangel34 1 yıl e suç kimde? Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Benim tarafımdan ailemde Yorumla fallenangel34 1 yıl yıllar öncesinden mi bu suç Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Bence Yorumla fallenangel34 1 yıl onlar o zamanın şartlarında doğru olanı yaptıklarını düşünmüşlerdir. zaman aşımına da uğramıştır. ortada suç kalmamış :) Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Kendilerine göre doğru olanı Yorumla fallenangel34 1 yıl elbette. nasıl ki bir ebeveyn olarak sen de çocukların için sana göre doğru olanı yapıyorsan. Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Bana göre doğru değil onlara göre doğru olanı Yorumla
Hardhsn Takip Et Xper 4 Yaş: 45 , eic 96% 1 yıl Evet çok memnunum alttan elektrikli soba yanıyor, önümde pc , yanımda kahve ve karşımda güzel bir manzara var. Missss 1 0 Yorumla
Yasemin_005 Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Memnun gibiyim değil gibiyim. Bir adım daha atsam olacak. Ama mecalim yok. 1 0 Yorumla
Selinawoman Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 813 cevap paylaştı. Memnunum yataktayim sjsjss devam uyicam simid 1 0 Yorumla
criollo Takip Et Master Yaş: 34 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Yapıyorsun bu sporu be taytlı 😄 1 2 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl 😀 Yorumla criollo 1 yıl kendin neredesin fotoda biz seni görelim :D Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. Hiç değilim evime gitmek istiyorum 1 2 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Hardasan Yorumla flaneurx 1 yıl Kuçe deee Yorumla
Maturemale Takip Et Master Yaş: 46 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Ye tatlıları spor salaonunda al soluğu 1 1 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl 😀 Yorumla
maarcuss Takip Et Xper 7 Yaş: 31 1 yıl Çoğu zaman olduğumuz yerden memnun olmayız başka yerde olmak isteriz 1 0 Yorumla
Alemdaralii Takip Et Master Yaş: 43 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı. hayır, değilim 1 4 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Tokahata git Yorumla Alemdaralii 1 yıl oradan yazıyorum Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl 😀😀 Yorumla Alemdaralii 1 yıl şehirden değil de bulunduğum ortam sıkıntılı Yorumla
beyzaondr350 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl Memnunum ama gönlüm hala İstanbul'da 😍😅 1 0 Yorumla
curlyboyyy Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl Yok değilim şu an mezarimda olmam lazımdı 1 0 Yorumla
Kürekçi47 Takip Et Guru Yaş: 50 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 790 cevap paylaştı. Spor güzel, kolay gelsin, ben çalışıyorum. 1 0 Yorumla
katafero91 Takip Et Xper 3 Yaş: 34 1 yıl Sensiz cennet bile sürgün sayılır Nadoşumm 1 1 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl 😀 Yorumla
Memoo00007 Takip Et Master Yaş: 30 1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı. memenunum ya evdeyim :D 1 0 Yorumla
uusluu Takip Et Master Yaş: 41 1 yıl Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Hem evet hem hayır, ayrıntısı bende gizli 1 0 Yorumla
Wolfg Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 604 cevap paylaştı. hayır 1 0 Yorumla
3_FourLeafClover_2 Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 520 cevap paylaştı. Karışık desem 1 0 Yorumla
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Hayır😔 1 0 Yorumla
Korayawcı Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 583 cevap paylaştı. Onun yanında 1 0 Yorumla
u tenedos Takip Et Master Yaş: 37 , eic 93% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. mecburr 1 0 Yorumla
restinerest Takip Et Master Yaş: 46 , eic 61% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 734 cevap paylaştı. Hayir 1 0 Yorumla
purpoless_creature Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 425 cevap paylaştı. İyi yolculuklar 1 0 Yorumla
CappuccinoGibiyiim Takip Et Master Yaş: 32 1 yıl Aile & Toplum konusunda 9,9b cevap paylaştı. şu an hayır 1 0 Yorumla
meinschicksal Takip Et Master Yaş: 39 1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. değilim 1 0 Yorumla
styxworld Takip Et Master Yaş: 53 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Evet 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
Günaydın keyifli sporlar dilerim. memnun değilim diyelim şimdilik
Hemen ol😀
oldum bile sayende :D
Canım ❤️
<3 <3
Elbette çok memnunum gadası
O saatte yatağımdaydım evet dünyanın en güzel yeri :D
Vallahi, sabah, kelimesi kelimesine tam da bu soruyu düşünmüştüm, sormadım :))
Cevap hayır
Sor 😀
Sordun artık sen
şu an bulunduğum yerde olmak için neredeyse yarım asır harcadım.
pek gerekte yokmuş :)
Bazen gerçekleri geç görüyoruz
bazen de erken fark ediyoruz ama değiştirmeye cesaret edemiyoruz.
Cesaret değilde kendi mutluluğu için başkasını mutsuz etmek istemiyoruz
kendini mutlu edemeyen bir başkasını nasıl mutlu edebilir ki?
Kan bağın olana varlığın yetiyor
bir zaman sonra da kan bağın olanlar büyüyünce, mutsuzluğunun nedeninin kendileri olduğunu anlıyorlar.
Evet ama onların suçu değil
e suç kimde?
Benim tarafımdan ailemde
yıllar öncesinden mi bu suç
Bence
onlar o zamanın şartlarında doğru olanı yaptıklarını düşünmüşlerdir. zaman aşımına da uğramıştır. ortada suç kalmamış :)
Kendilerine göre doğru olanı
elbette.
nasıl ki bir ebeveyn olarak sen de çocukların için sana göre doğru olanı yapıyorsan.
Bana göre doğru değil onlara göre doğru olanı
Evet çok memnunum alttan elektrikli soba yanıyor, önümde pc , yanımda kahve ve karşımda güzel bir manzara var. Missss
Memnun gibiyim değil gibiyim. Bir adım daha atsam olacak. Ama mecalim yok.
Memnunum yataktayim sjsjss devam uyicam simid
Hayir memnun değilim hiç bir yerde mutlu olamıyorum
Yapıyorsun bu sporu be taytlı 😄
😀
kendin neredesin fotoda biz seni görelim :D
Hiç değilim evime gitmek istiyorum
Hardasan
Kuçe deee
Ye tatlıları spor salaonunda al soluğu
😀
Çoğu zaman olduğumuz yerden memnun olmayız başka yerde olmak isteriz
hayır, değilim
Tokahata git
oradan yazıyorum
😀😀
şehirden değil de bulunduğum ortam sıkıntılı
Yatıyorum gayet iyii keyfim
Memnunum ama gönlüm hala İstanbul'da 😍😅
Yok değilim şu an mezarimda olmam lazımdı
hayır işten kafam bulanıyor :D
Spor güzel, kolay gelsin, ben çalışıyorum.
Sensiz cennet bile sürgün sayılır Nadoşumm
😀
Koltukta iki büklüm uzanıyorum
memenunum ya evdeyim :D
Hem evet hem hayır, ayrıntısı bende gizli
hayır
Hayır memnun değilim
Çok Hamd olsun
Karışık desem
Hayır😔
Memnunum
Mutmainim
cok memnnum
Onun yanında
mecburr
o kadar değilim ki...
Hayir
evet
Evet, memnunum.
İyi yolculuklar
Los angelestayim mutluyum Şu an
Spor ne güzel :)
şu an hayır
değilim
Evet
Değilim
Değilim
Günaydın
Memnunum fazlasıyla