Ailenizle nasıl anlaşabiliyorsunuz?

Ben meseala evde dışarı çıkacam odamda parfüm sıkıyorum hemen zırt konuşmak için konuşan birileri bu koku ne ya berbat. Ne bilim tıraş olsam bu saç ne veya ne yapsam kendince komik olduğunu düşünen boş insan babam konuşuyor boş boş. Ay ay ay oy oy falan yapıyor. Kendimi fark ettim ben sırf boş en azından beni rahatsız edecek şekilde konuştukları için kendimi kısıtlamışım hep. Sokağa çıkarken dur görünmeyim şimdi yine hırka giydi dicekler diye görünmeden cikmaya çalışıyorum. İnce diye Bıyık uzatıyorum hemen biyikalrini kes artık diyor lan ben sana danıştı mı osbu çocuklari.
Allah belanızı versin ya rahatsızlık vermek için siz anne baba sıfatlarına sığınıp beni niye rahatsız ediyorsunuz bi de bişi diyince şaka yapıyorum şaka yapıyorum diyorlar yapma Allah'ın belası rahatsız etme zaten hergün ayakta tutmak intahar düşünceleri olmasın diye hergün motivasyonla ayakta tuttuğum hassa bir psikolojim var bi de senin sapık zihniyetinin şakalarına mı maruz kalacam
Ailenizle nasıl anlaşabiliyorsunuz?
Cevapla