Bugün cinsiyet için doktora gittik, kaynanam sadece oğlunu aradı ne yaptınız diye beni telefona da istemedi?

Ben mi çok ince düşünüyorum millet mi kalas bilmiyorum. Bu çocuk sadece senin oğlunun değil artı bunu doğuracak olan işlemlerden geçen de benim bi geçmiş olsun tebrik etmek falan yok sonra da gelin bizi ailesi gibi görmüyo

Bugün cinsiyet için doktora gittik, kaynanam sadece oğlunu aradı ne yaptınız diye beni telefona da istemedi?
Cevapla