Aile & Toplum Arkadaslar bu dunya cok mu sıkıcı bir yer? internet_eskiyasii Takip Et Bilge Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Dusunsenize hersey cok maraton ve ucuz tadi ne ki hayatin Arkadaslar bu dunya cok mu sıkıcı bir yer? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Nightonr Takip Et Xper 6 Yaş: 25 1 yıl Sıkıcılığı yalnızda olsam bozuyorum.Tv spor müzik film felan zaman geçiyor. 0 3 Yorumla internet_eskiyasii 1 yıl Film oner o zaman Yorumla Nightonr 1 yıl Ne tarz seversin bilmiyorum.Önerim Al paçino'nun olduğu her hangi bir film. Yorumla internet_eskiyasii 1 yıl One lan Yorumla
UnboundOne Takip Et Xper 5 Yaş: 41 , eic 94% 1 yıl Bana göre değil çünkü kimseyi umursamıyorum 0 4 Yorumla internet_eskiyasii 1 yıl Umusamaktan degil hayat cok maraton insanlar hepsi birbirinin aynisi haava ya cok kasvetli ya cok yagmurlu ya bulutlu cogunlukla. güneşli gunler cok daha az Yorumla UnboundOne 1 yıl Ben kendim renk katıyorum. Başkasından beklemenin alemi yok Yorumla internet_eskiyasii 1 yıl Renk katıyorsun ama soyle herseyden zamanla sikiliyorsun ugrastigin cogu sey cogu zaman gercekten bir manasi yok biraz dusunsen bunu fark edersin Yorumla UnboundOne 1 yıl Her zaman yapacak bir şeyler vardır Yorumla
isimyazmasamolurmu Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 98% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 748 cevap paylaştı. Yaşayanı bilene güzel 0 2 Yorumla internet_eskiyasii 1 yıl hayat cok maraton insanlar hepsi birbirinin aynisi haava ya cok kasvetli ya cok yagmurlu ya bulutlu cogunlukla. güneşli gunler cok daha az Yorumla internet_eskiyasii 1 yıl Hayat genelde sıkıcıdır Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Fazlasıyla bence. 0 5 Yorumla internet_eskiyasii 1 yıl Eglenceli bir yer yapabiliriz Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Bela mı arıyon başına abaza? Yorumla internet_eskiyasii 1 yıl Bence senin kafanda problem herseyi oraya çektiğine gore Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Sen kimsin de ben seninle eğlenceli bir şey yapayım ilk insan allahın gundisi Yorumla internet_eskiyasii 1 yıl Egelnecelu bir seyler yapalim demedim eglenceli bir "yer" yapabiliriz dedim senin ezilliginle ugrasamam ben ahmak Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Evet çok sıkıcı 0 1 Yorumla internet_eskiyasii 1 yıl Dimi ama kadinlarsa oyle sahsen Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sıkıcılığı yalnızda olsam bozuyorum.
Tv spor müzik film felan zaman geçiyor.
Film oner o zaman
Ne tarz seversin bilmiyorum.
Önerim Al paçino'nun olduğu her hangi bir film.
One lan
Bana göre değil çünkü kimseyi umursamıyorum
Umusamaktan degil hayat cok maraton insanlar hepsi birbirinin aynisi haava ya cok kasvetli ya cok yagmurlu ya bulutlu cogunlukla. güneşli gunler cok daha az
Ben kendim renk katıyorum. Başkasından beklemenin alemi yok
Renk katıyorsun ama soyle herseyden zamanla sikiliyorsun ugrastigin cogu sey cogu zaman gercekten bir manasi yok biraz dusunsen bunu fark edersin
Her zaman yapacak bir şeyler vardır
Yaşayanı bilene güzel
hayat cok maraton insanlar hepsi birbirinin aynisi haava ya cok kasvetli ya cok yagmurlu ya bulutlu cogunlukla. güneşli gunler cok daha az
Hayat genelde sıkıcıdır
Evet sıkıcı iğrenç bi yer
Sıkıcı monoton
Fazlasıyla bence.
Eglenceli bir yer yapabiliriz
Bela mı arıyon başına abaza?
Bence senin kafanda problem herseyi oraya çektiğine gore
Sen kimsin de ben seninle eğlenceli bir şey yapayım ilk insan allahın gundisi
Egelnecelu bir seyler yapalim demedim eglenceli bir "yer" yapabiliriz dedim senin ezilliginle ugrasamam ben ahmak
Evet çok sıkıcı
Dimi ama kadinlarsa oyle sahsen