Kadınlar değer vereni sevmiyor diyerek karakterini bozmalı mı erkek?

Her kadın iyi adam isterim dese de günün sonunda hep ağlatan, kadına şiddet uygulayan ve kadına gitgel yaşatan erkek kazanıyor.

Peki bu düşüncem doğru mu? Kadına eziyet etsem çok kız arkadaşım olur ama o zaman da sevgisiz nefret dolu bir erkek olmaz mıyım? Zamanla karakterim buna mı alismali acaba?

Kadınlar değer vereni sevmiyor diyerek karakterini bozmalı mı erkek?
Cevapla