Lise sonrası 3 yıl eğitime ara verdim hayatı kaçırmış mı oldum?

Bu esnada bir yas dönemi ve karışık konular da yaşadım. Ticaret , hemşirelik ve hukuk kazandım yani her yıl bir hedef tutturdum diyebilirim.

Aynı zamanda otomotiv sektörüyle ilgilendim. Ticaret yaptım denebilir.

Yurtdışında insanlar lise sonrası dünya gezip sonra üniversiteye devam edebiliyor veya kimisi dinlenme arası veriyor ama niye biz verince bu sorum oluyor veya geç kalmış muamelesi görüyoruz?

Lise sonrası 3 yıl eğitime ara verdim hayatı kaçırmış mı oldum?
Cevapla