Allah neden kendisine inanmayan kişileri daha güzel yaratmış?

Bu bir sınav vs demeyin. Nerede Allaha inanmayan her türlü şeyi özgürce yapan kişiler varsa geneli çok mutlu ve kusursuz denilecek güzellikleri var. Nerede kendisine inanan birisi varsa genelde durumları kötü oluyor mutsuz oluyor. Benim bile çoğu zaman içimden Allah yok diye geçirince kurtulmuş gibi güzel bir his oluşuyor içimde.
Allah neden kendisine inanmayan kişileri daha güzel yaratmış?
Cevapla