Kayinvalidem bizi gordu hakli mi?

Hamileyim ben kaynanam bana yardim ediyo bizim evde kaliyo 2 gundur. Eşimle yatak odasindaydik gunduz vaktiydi kapimiz kapaliydi dudaktan opuyodu esim o an kaynanam geldi kapiyi çalmadan gordu bizi sonra hemen gitti. Aksam bana kizdi edepsizsin hamile hamile bu halinle ne yaptirtiyon dedi sizce hakli mi ben çok uzuldum agladim

Güncellemeler
1 yıl
Bir de oglu varken ona hicbir sey demedi sadece bana kızdı. Sanki ben tek basima opuyodum. Hamileyken olmaz diyip kizdi
Kayinvalidem bizi gordu hakli mi?
Cevapla