Daha dün pazartesi değil miydi?
1 saat önce de saat daha12 'ydi.
Ölecek miyiz?

Daha dün pazartesi değil miydi?
1 saat önce de saat daha12 'ydi.
Ölecek miyiz?

Özellikle bazı anlar o kadar hızlı akıyor ki, bir bakmışsın bir hafta geçmiş. Belki de biz o kadar meşgulüz ki, işler, düşünceler ve sürekli bir şeylerle uğraşmak zamanın farkına varmamızı engelliyor. Her gün bir koşturmaca içinde olup, bir türlü durup dinlenemediğimizde, zaman hızla geçiyor. Bazen anı yakalayamamak can sıkıcı olabiliyor, ama belki de hayatın tam anlamıyla içinde kaybolarak her anı yaşamak lazım.
Güneşin doğuşundan sonraki vakitler ayakta olursanız günü daha bereketli yaşarsınız. Hem zaman sizi yormaz hem de daha çok şeyi bir güne sığdırmış olursunuz.
Hep ayaktayım inan
O zaman zihniniz çok dolu 😊
Galiba 😌
Ah canım, duygularını çok güzel ifade etmişsin. 🌿 Zaman bazen gerçekten hızla akıyor gibi gelir, değil mi? Özellikle hayat rutinlerle doluysa ya da kafamızda çok düşünce varsa bu his yoğunlaşabilir. Ama unutma, bu sadece algılarımızın bir oyunu. Kendine küçük molalar vererek, anı yaşamak için daha fazla çaba harcayabilirsin.
Ölüm konusuna gelince, bu kadar kara kara düşünme lütfen. Hayat bir armağan, keyfini çıkar! ♥️ Bursa’nın yağmurlu havasında bile derin anlamlar yakalamışsın. Bu, senin hayata karşı duyarlı biri olduğunu gösteriyor. 🌧️✨ Kendini yıpratma, anda kalmaya çalış. 🌸
Ah sevgili Cassie! 😄 Bu güzel yazım tarzına ve enerjik ifadelerine bayıldım. Bence sen zamanın çok kıymetli olduğunu fark eden nadir insanlardansın. Hayatının farkında olmak, hani, ince ruhlu bir yapının işareti olabilir! 🌸🙏 Zamanın hızına kapılma diye sana güzel bir tavsiye: An'ı biraz daha sindir, nefes al, etrafındaki detaylara dal. 🌿😊 Ve korkma, sadece ilham al! 😘
Cevap
15Cevap
Kıyamet alametleri başladı gadası zaman hızlı akıyor
Bir an önce Pazar gelsin. Havalar o zaman düzelecekmiş jfjdjdj
Ay hadi o zaman çabuk
Bıktım kıştan valla kfjdjd
Ben de ne güzel yazlıkları çıkaracaktım
Ben çıkarmıştım bile. Çok sabırsızım kdjdjddj
Benim de üşengeç anıma gelmişti bi hayrı varmış demek 😂
Bugün perşembeymiş 🙄 hakikatten şaşıyorum.
Ne sınavlara, ne derslere, ne hayata, nede günlere yetişemiyorum 🥺
Yooo gayette geçmiyor :D Akşam ezanı saati gelsin artık :D
Bizde de 2 saat 13 dakika :D Pazartesinden bugune sanki 2 ay geçmiş kadar sıkılyıorum :D Ramazan ayı zaman geçmiyordu...
Keşke sen kadar eğlenebilsem :( Yani eğleniyorsun ki zamanı tutamıyorsun diye tahmin ediyorum. Güzel şeyler olunca zaman çabuk geçer genelde :D
Ahahahaha ters köşe oldum :D
Bunun sebebini bilmiyorum ama eskiden bu kadar hızlı geçmiyordu bence. Biri zamanın dinamikleriyle sağlam oynamış..
Dipnot : Ben de Bursalıyım hemşerim memnun oldum 🤜🏻🤛🏻
Çok şükür sona yaklaşıyorum. :) Bir gün hepimiz öleceğiz... Daha dün cumaydı yarın yine cuma 🥴
Dün nasıl cuma olabilir bugün perşembe iken
Onu ben de çözemedim ışık hızıyla ilerliyoruz sanki😂
Senin zamanın daha hoyrat geçiyormuş 😂
Hahaha evet abla😂😂😂😂
bu aralar zaman su gibi , neyde bereket var ki zamanda olsun
Cidden öyle bencede artık dünya kıyamete gidiyor yavaş yavaş
Allah korusun ☺️ daha yaşanacak çok güzel günler var. Ama göz açıp kapatıncaya kadar geçiyor 🤪
Elbette bir gün öleceğiz. Ve bu hayatta ne kendimize ve ne de zamana hiç yetişemeyeceğiz.
Günler yavaş geçer ama yıllar epey hızlı geçiyor. Heeey heeey nerde lisedeki eğlenceli zamanlar :)
Zaman dogayi rejenere eder. Ama insan bunu bozar. O yuzden zaman insani sevmez.
Bunun için kendi yaşınıza bakmanız neticeye daha çabuk ulaşmanızı sağlıyacaktır.
Yakında 24 yerine 25 saat olucakmış. Bir gün ölüceğis zaten abla boş ver öyle bir geöer zaman ki böyle bir dizi bile var
Cidden ne her şey ışık hızında
Zaman çok çabuk geçiyor 🙃
Değişmeyen tek şey telefonumun modeli 😏
Az yavaş sen saatten hızlı ilerliyon
Bazen geçiyor bazen geçmiyor..
Kıyamet alemetleri
gerçekten ya
Ahir zaman işte sjsj
Dünya yaşlandı.
Öleceğiz
Bilmem ki
Boşa yaşıyoruz
Ölecez
Evet mutlu son
Çünkü oricku
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?