ya simdi bu soru neden demeyin. pijamalarla yapılmaz tabiki ben çok karsıyım.
Yatak kıyafeti yatakta giyilir. Ayıcıklı pijamalarla yemek masasına oturucak halimiz yok sacmalama🧸
Yatak kıyafeti yatakta giyilir. Ayıcıklı pijamalarla yemek masasına oturucak halimiz yok sacmalama🧸
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
evet olabilir,,,.,.
Tek gözüm kapalı şekilde sallanarak mutfağa gidiyor ve bir bardak suyu içip tekrar yatağımı buluyorum.
Senin için bu zor bişi anlıyoruz
Uykudan uyanmak evet.
sizin ne güzel hayatınız var ya bizim hayatımız çok stresli maalesef
Ne açıdan stresli sizin. Yani sahurda nası bi stres olabilr açısından
yani sahurda milletin ne giydiğini dert edecek kadar derdin yok keşke benim de böyle dertlerim olsa diyorum
Belki dertlerimi unutmaya çalışıyorumdur
üzdünn
Yatak pijamasıyla yapıyorum ben canım. Zaten zor kalkıyorum birde üstümü değişemem
Sahura kalksam tekrar yatma ihtimalim var diye üstümü değiştiremem.
Pijamam yok ki 🥲
Kar yağıyor Bursa da 🤣
Gerçekten mii.. burada hava çok soğuk ama güneş var şu an
Öyle 2 dakika nokta kadar attı durdu. Ama dağa yağıyordur. Burada şu an hava buz gibi
Hafta sonu yanıyordu hava şimdi kar yağıyor resmen
Öyle. Bu son soğuklar sanırım.
Ortası iyi ya ne çok sıcak ne çok soğuk
Ama öyle olmuyor iştr
Nası oluyomus
Ya şöyle Bursa havasını biliyorsun yazın sıcak oluyor ve genelde rüzgar lodos. Keşke ılık bir hava olsa ama yazın pişiyoruz genelde kışın da serinliyoruz
Hımm.. seninde keyfin pek bi yerinde ne güzel
O nerden çıktı. Tam tersine nedense bugün keyfim yok pek.
Bende onu kast ettim zaten
Ya bilmiyorum bir sürgünlük geldi çöktü üzerime anlam veremedim.
Olur arada
Aynen öyle arada oluyor can sıkıntısı işte. Neler neler yapasım varda işte yapamayınca insan duruluyor öyle.
Vakti gelince olur hepsi çok düşünme
Zaten Allahtan takıntılık yok. Eskiden ne çok takardım hemde her şeyi. Ama sonra yendim. Şimdi takmıyorum da işte sadece canım sıkılıyor üzülüyorum öyle. Gönlümden neler neler geçiyor da olmuyor. Mesela en çokta eve gelirken gönlümden gelir tatlı veya et vs alırdım. Sonra yerdik içerdik sohbet ederdik o tür şeyleri özledim sanırım. Veya ablama genellikle bir şey alırdım gelirdim. Kısaca bir şey almayı özledim. Şimdi evde de pek sohbet muhabbet olmadığından öyle arada durgun oluyorum.
Bu arada hesaba artık girmeyi düşünmüyorum haber vereyim dedim öyle takipten vs çıkarıcam herkesi
Tamam sorun değil. Bilgi verdiğin için teşekkür ederim.
Kendine iyi bak. Umarım her şey umduğun gibi güzel olur 🤲
Sende kendine iyi bak. Hoşça kal
Bebek beziyle yapacak halimiz yoq
Abart
Öyle ama😂😂🫡
Tâbi ki günlük kıyafetlerim ile yapıyorum.
Abiyeyle mi yapayım ayol😂
abiyeyle yapiyoruz
Beklenilen performans
Pullu payetli abiyemi giymeden mi asla 💅
🤣😂
Yo süslenip yapıyoruz
Sahurluğumu giyerim🧚🏻♀️
uyansam yapacam uyanımıyorum haha
:) eve üşeniyorum çıkarmayı cidden
Poşet bence en iyisi. 🤣
Yok jartiyer giyiyorlar 😂😂😂
Röpteşambr la yapıyoruz
Evet
Yok ya eşofmanla
Abiye mi giyeyim 😅