Bizim orada gercük derler öylelerine 🤣🤣🤣
Aldıklarını öve öve bitiremezler. Sanki aldığını bana verecek aldıysan kendine kardeşim yani.



#ZorundamıyımEfsane ✌ 1903 ✔™
Bizim orada gercük derler öylelerine 🤣🤣🤣
Aldıklarını öve öve bitiremezler. Sanki aldığını bana verecek aldıysan kendine kardeşim yani.



#ZorundamıyımEfsane ✌ 1903 ✔™
Evet, sürekli paradan bahsetmek ve alınan şeylerle övünmek çoğu insan için itici bir durum yaratabilir. Bu durumun birkaç farklı nedeni vardır: Gösteriş ve Kibir: Sürekli paradan bahsetmek, bazı insanlar tarafından gösteriş ve kibir olarak algılanabilir.
Bu durum, kişinin kendini diğerlerinden üstün görme çabası olarak yorumlanabilir ve antipati uyandırabilir. Empati Eksikliği: Herkesin maddi durumu aynı değildir. Sürekli paradan bahsetmek, maddi zorluklar yaşayan insanları incitebilir ve empati eksikliği olarak algılanabilir. Bu durum, kişinin başkalarının duygularını önemsemediği izlenimi yaratabilir.
Evet barışçığım karşıdakini rencide ediyorlar.
Kesinlikle itici geliyor. Paranın ya da alınan eşyaların sürekli konu olması, insanın karakterinden çok maddiyatıyla ön plana çıkma çabası gibi duruyor. Tamam, insan bazen sevdiği bir şeyi paylaşmak ister, güzel bir şey aldıysa heyecanlanır ama bunu sürekli yapmak bir yerden sonra gösterişe giriyor. Hayatta konuşulacak, paylaşılacak o kadar çok şey varken paraya bu kadar odaklanmak, insanın derinliğini kaybettirdiği gibi, çevresindekilere de sıkıcı geliyor. Değerli olan şeyler, maddiyatla değil, insanın içinden gelenlerle belli olur.
Paylaşıp tavsiye etmek ayrı göze sokmak ayrı.
Valla eskiden bana itici geliyordu şimdi aşk namına insanlara güvenme namına hiçbir duygu kalmadığı için bende geriye kalan tek şeyi yani parayı seven ve parayla ilgili konuşan insanları seviyorum. Birisinin arkasından atıp tutmaktansa elle tutulabilen bisey hakkında konuşuyorlar en azından. 😄
Ayy yok be bunlar görgüsüz.
Görgüsüzler dedikoduculardan daha iyi.
Öyle tabii. ✌️👏
Teşekkür ediyorum
Rica ederim 🌹😊
Evet benimde böyle tanıdıklarım var. Ve sürekli aldıkları şeyleri tekrar tekrar anlatıyorlar. Ve ben genellikle dinlemiyorum. ya da bunu daha önce de anlattın deyip susturuyorum.
Lafı ağzına tıkamak diye buna denir o zaman 😄
Cevap
8Cevap
Benim üst komsum tamda öyle birisi 😂 akşam geliyor bazen sırf aldıklarını göstermeye anlatmaya geliyor 😂 birde o ne alsa iyi kaliteli biz ne alsak kötü , kendini paraylautlu eden kadar zavallı insan görmedim , bunun elinden parayı alsan kendini mutlu edecek başka hiç birşeyi kalmıyor yazık diyorum başka bir şey demiyorum
Hiç çekilmez 😂
Çekilmiyor zaten 😂🙈
Para her kapıyı açar ancak Ciddi bir Sağlık konusu olduğun da Pul kadar değeri olmayan Hatta olduğu için bile Sinir krizi geçirmenize etken olan bir ARAÇ
Evet hocam. Bazen hiç bir işe yaramıyor. Kalıyorsun öylece elin kolun bağlı.
Ben çok severim onları çünkü bende öyleyim fiyatinida soylemezsem catlarim
Geçen kahve makinesini 50 bine mi almıştın 😂
Ya aldıkların hoşuna gitmiştir bahsedersin de tavsiye de edersin anlarım. Ama gelip aldığın her şeyi övmezsin ya da pok varmış gibi dakika başı da etmezsin ya, aşırı iticiler
Gözüne sokmazsın en azından 😂
Sonuç olarak bunlar bırakılıp gidilecek, yani boşa hava yapıyorlar ve evet, çok iticiler.
Aynen ama işte gel de anlat haspama 😂
Evet ya bayılırdım 🤣
Sürekli paraden bahsetmek elbette bir görgüsüzlük. Aldıklarını öven şeylerse istisnalar hariç itici değil. Tavsiye doğrultusunda o da alabiliyor.
Tavsiye farklı ama gelinde gözünüz ev görsün derse farklı.
Öyle kişilerle mesafe en güzeli.
Aynen öyle ✌️👏
Evet, çok iticidir.
Hava atmaktan başka bir şey değildir.
Amaç o zaten. Hava civa
Hava atanların havasını bozarım bea.
Zaten senden her eve lazım 🤣
Ama bir tek ailemin evinde var flcncm 😂😂
Bizde yok ne yapacağız 🤣
Siz de benim gibi olun bea..
Zora sokma gel işte bize de 🤣
Ben influence etmeyi de edilmeyi de seviyorum. Hatta bayılırım buna :D kimle ne zaman konuşsam birşeyler ya alıyorum ya aldırıyorum. o yüzden ben severim rahatsız olmam keyifle dinlerim
Senden bir tane daha vardı yorumlarda :D
Cevaplarda var :D aynı düşünce
Maddi durumu genelin üstünde olan biri asla parasıyla hava atmaz bunu ancak görmemiş, sü ne pe ler yapar sukür o çevreyi elekten geçirdik🤝
Sen öyle genelde görmemiş olanlar. Daha doğrusu sonradan görmeler.
Hayır belli bir yaşa kadar görmeyip bir anda parayı bulan kesim kuduruk oluyor genelde. Küçüklükten bu yana babadan görme olanlar inan daha alçakgönüllü
Ben de öyle demek istedim de sesli klavye saçma sapan şeyler çeviriyor sonradan.
Tamam sorry anlastık😅😂🤝
😄😄😄
Sürekli olması evet kötü ama insan mutluluğunu paylaşmak ister veya karşısındali kişiye de aldığı ürünü önerir
Ama büyüklenmez. Gelinde gözünüz ev görsün derse fena.
O ayrı görgüsüzlük oluyor ona lafım yok
İkisini beraber götürüyorlar işte 😂
🤣hiç sevmem öylelerini bende gösteririm ama bu aaa bak benim var senin yok diye değil beğenirsin belki kendine de almak istersin diye gösteririm
Aynen öyle olması lazım. Bende öneririm sizde alın filan diye öyle şeyleri.
Evet çok iticiler hatta benim en damarıma basan şey diyebilirim
Sizin iş yerinde de var mı yoksa.
Ya kardeşim kıskanmayın ya var ki sayiyoz (!)
Allah daha çok versin gözümüz yok 😂
Paran varsa napim benim ibanıma mi yatıyor sanki 😃😃
Yatsa fena olmaz demi 😂
Olmaz tabi ama erkeğin maaşı nikahıma aldıktan sonra umrumda olur 😃 öncesinde yanıma gelip gidecek kadar varsa yeterli
Bu dediklerim çevredeki akraba eş dost 🤣
Çevremde parasını konuşabilecek zengin kimse yok
Cimriler konuşuyor onlarda üstten sıkıp alttan yalayanlar
Ahaha iyiymiş 😂
Evet ya yengem böyle otururuz bunu aldım böyle yaptım uzun uzun
Sinir bozucu 🤣
Çok iticiler paragöz cimri pintiler oy nenem Yarabbi
Nenen de mi öyleydi 🤣
Nefret ediyorum çok vardı temizledim uzaklaştırdım kendimden.
Sorma müdürüm kum gibiler.
Sadece itici mi? Böyle insanların yanında 5 dk bile durmuyorum mecbur kalıyorsam da dinlememek en iyisi geliyor
Misafir geliyor mecbur duruyorsun işte.
Haklısınız dinlemeyin 😄
Temem 😅
Aşırı iticidir ve bencil egoisttir
Aksine bencil değil ama itici
Evet çok tanıdım böyle insan
Bende maalesef. Çekilmeyen tipler.
Pamukşekeri gibiyim meaşallah bana
Maşallahın var hiç bir eksiğin yok 😂
Çubuğuma da maşallahımı alırım 😆😆
Ona da maşallah 😂🧿
Parayla saadet olmaz
Benim ilk okul öğretmenimin adı. Yad etmiş olduk 😂
Para ile zevk olur sefa olur gelip geçici. Günü kurtarırsın sadece. Ama işte sen daha iyi bilirsin işin içine sağlık girdiği zaman. Game over.
Aynen öyle ya. 😭
Hemde çok iticii
Iyyy ivit 😂
Elbette iticidir abi 😊
Hem de nasıl bir iticilik. Çok kötü.
ağzına tekmeyi vurucan
1 tane mi kaç tane 🤣
Yetmez belki
Sizin ora nere merak ettim
Anadolu'nun güzide şehri Tokat. Video da Tokat yazıyor ya bana da söyletiyorsun 🤣
Önemli değil 🤣
En nefret ettiğim insan tipi
Aynen benimde
Evet görgüsüzler😅
Çok fena hem de :D
İticiler, sorunlu tipler.
Kesinlikle. Boş konuşuyorlar işte.
Görgüsüz diyoruz biz onlara evet itici😀
Iyy ivit 😂
Para önemli gösteriş budalası olan değil
Bak aynen öyle. Para hep önemli zaten.
Olmadan bişey olmuyor
Babam da öyle maalesef
Çok kötü. Bizimde uzaktan bir akraba öyle.
Aşırı itici
Hemde nasıl. 😊
Paran var mı 😂
Yok yok :D
Sonradan görme olunca böyle oluyor maalesef
Maalesef tam da o
Görgüsüzler😅
Evet görmemişler zaten. Sonradan öyle olunca.
Para ile değerli oluyorlar demek ki
Demek ki.
Aaa neden öyleymiş
Öyleymiş işte.
aşırııı hemde
iticiler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?