Osuruktan çıkan gaz atmosfere zarar verir mi?

Ben çok osuran bir insanım da şimdi ben osuruyorum ya hep pek bu gazlar havaya yayılıyor. Atmosfere ve ozon tabakasına bir zararı var mıdır? Boşuna mı endişe ediyorum?
Osuruktan çıkan gaz atmosfere zarar verir mi?
Cevapla