En yakın arkadaşımla içten içe yarışıyoruz. Sorun bende mi?

kendisine en yakın arkadaş mı denir bilmiyorum. Ama son zamanlarda soğuk yapmaya başlamıştı. Çocukluk arkadaşıyız ama sürekli birbirimizi kıskanıdık, anlaşamazdık. Son dönemlerde aramız iyiye gitmeye başlamıştı ki başka biriyle takılıp benimle kavga etmişti. söz konusu kız için onun tırnağı bile olamayacağımı söylemişti sonra da klavye hatası dedi klasikleşmiş bir yalan bgfrjfjghrjıf neyse mezuna kalacağımı söyleyince üniversite de yaşıtlarınla takılmak istiyorsan mezuna kalma demişti. kendisi su an mezun kafasında. Hukuk isterken benim diş hekimliği istediğimi duyunca birden o da isteyip bana tavsiye vermeye başladı vnfbnjkfbjj ilk konuya dönecek olursak dediğim gibi soğuk yapıyor kütüphaneye giderken yol boyunca konuşmayıp, bana bazen ani çıkışları oluyor. Diyet yapıyorum diyerek yemekhanede tek başıma bırakıyor beni. Sınav stresini bahane ediyor benimde sınavım var ama böyle davranmıyorum. evet net konusunda baskı yapınca kıskanıyor gibi oluyorum ama sonra suçlu hissediyorum , ders konusunda akıl verip çokbilmiş tavırları gıcık ediyor beni. sorun ben de mi

En yakın arkadaşımla içten içe yarışıyoruz. Sorun bende mi?
Cevapla