Birine sarıldığınızda nasıl hissediyorsunuz?

Ben birine sarılmaya dokunmaya çok alışkın değilim yapmadığım için. Mesela bir erkeğe sarılmak nasıl bir duygu diye merak etmisimdir hep. Bunun için illa sevgili yapmak zorunda değilim kuzenim var erkek kardeşim var. Geçen gün teyzemler geldi bize. Kuzenim var benim Mehmet. Geldi sarildik hoş geldin falan dedim. Şey gibi hissettiriyor böyle bir meleğin kanatları altına girmişsin kanatları ile seni kapatmış kimseden zarar görme diye. Böyle her daim arkanda dağ gibi duran her zaman güvende olacağın bir liman gibi hissettiriyor ve huzur veriyor. Bence çok güzel bir his 🙂 yaşamamistim hiç ama kuzenim sayesinde deneyimlemis oldum 😂😂😂
Birine sarıldığınızda nasıl hissediyorsunuz?
Cevapla