Evet. Zamanla çükleri çıkar.
Hayır. Ne alakası var?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
bununla ilgili yazılmış makaleler vardır mutlaka yapılmış çalışmalar 100 küsur yıldır kadın istihdam oranları çok değişti. Yapay zekaya sorup öğrenebilirsin en isabetli görüşleri.
Ben doğal zekalara sormayı tercih ediyorum.
tabii ki, sosyal açıdan daha efektif sonuçta
Erkekler her zaman cok boş yapıyor. Karşısındaki kisinin asla kendinden iyi, başarılı, cok kazanan biri olmasını istemediği icin saçma sapan konuşuyorlar. Allah bize handsome italyan boylar nasip etsin, bunlar da tek başlarına kalsın kurtulalım hepsinden.
Ahaha ağmiinnn😂
Teşekkürler 🩷
Anlatmaya gerek yok Aygilde iyi bir cevap vermiş, daha ne anlatılabilir…
Canım kadın o benim 🥰
Kesinlikle ben de çok severim ve taktir ederim
Sevme sebebim o zaten 🤩
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim 😇
Cevap
14Cevap
Şu adama aşırı gıcık oluyorum. Ç*leri çıkmaz da kısmen doğruluğu var bu mevzunun.
Ben 1 yıl bildiğin sanayide çalıştım. Aksine dişil enerjim arttı😄
Yani kadınlar ve erkekler eşit sayıdaydı aslında çalıştığım yerde ama yaptığımız erkek işiydi.
Erkekler erkek işi yapan kadına daha fazla saygı duyuyorlar normalde olduğundan.
Bu daha fazla saygı da kadına daha iyi hissettiriyor aslında..
Son cümleye hak verilmeyecek gibi değil. Benim gördüğüm örneklerde biri var kadının vücudu bile erkeksi şekilde kaslanmıştı. Belki de istisnai bir olaydır.
yok artık hulk mu bu SILFHJKLDFJDFOBHDFK
@slkmısıncemile yok hulk değil. Şennur ismi 😄
siz ona şenhulk deyin bari flkdgndflbgb
Tam tersi en azından annemde öyle bir durum olmamıştı
Çoğu erkeksi davranıyor kim ne derse desin. Ve bu biz erkeklere itici geliyor.
Erkekleşmez ama yadsımazlar da bir müddet sonra. Ortama uyum sağlama dedikleri şey budur işte
Hayır ne alakası var ya, ama biz erkekler rahat durmayız
Kadınlar kadinlardir hep sadece sert davranabilirler malum abaza sürüsü her yerde
Böyle yorumun beğenilince havalara giriyor musun
Beğeni geldi 3 tane
bence de çıkıyor, böyle bi ortamda tanıdığım bi kadın vardı en çok o koyuyordu
Dün yediğin küfür yetmemiş bakıyorum da🤔
sen beni birisiyle mi karıştırmaya başladın, dün küfür yemedim
Yemin et😂
yediysem de ben duymadım, gördükçe sövecek kadar ne yaptım da kızdın
Sövgüden keyif alan bi sen vardın bildiğim bu yaş aralığında. Demek ki başkaları da varmış. Yalnız değilmişsin 🤣🤣
demek ki, bu sefer başkasına sövmüşsün canım arkadaşım
canımı ben yazdım ha KS çevirmedi
sakın yanlış anlayıp hemen sövme
ha bu arada senden başkası da sövemez zaten 😜
Hahaha🤣🤣
bence asıl daha da dişileşirler etrafında abaza çok nasılsa
Kadın her durumda kadindir
Ucuz feminist argümanlara bağlanmış yine olay
Kadın çalışmamalıdır
yok öyle bir şey
Vay anam neler duyacağız daha. :D
Hayır, ne alakası var?
Aynen
Hayır ne alaka
hayır
Kadınlar candır
Evet
Evet
Bende olustu biraz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?