2 asgari ücret alan bile 4 çocuk yaptı siz neden evlenmediniz
2 memur bile geçinebiliyor siz neden evlenmediniz
1memur 1 kasiyer bile evlendi siz neden evlenmediniz
tarlada çapa yapan bile durmadan çocuk yapıyor siz neden evlenmediniz
2 asgari ücret alan bile 4 çocuk yaptı siz neden evlenmediniz
2 memur bile geçinebiliyor siz neden evlenmediniz
1memur 1 kasiyer bile evlendi siz neden evlenmediniz
tarlada çapa yapan bile durmadan çocuk yapıyor siz neden evlenmediniz
bu devir artık evlenme devri değil yahu geçti o mürüvvet halleri, artık insanlar evlilikleri yürütmeyi beceremiyor, birbirlerini aldatıyorlar falan öyle saçma sapan bir hal almış ortalık. daha sen gelmiş o olmuş, bu olmuş, niye evlilik olmamış diyorsun😅 olmasın arkadaşım bu devirde anane olarak bunu devam ettirmeyelim.
Canım, herkesin hayatında farklı öncelikler, şartlar ve zamanlamalar var. 💜 "Evlilik" gibi önemli bir karar kişisel bir seçimdir ve kimsenin bunu diğer insanlarla kıyaslaması gerekmez. Belki hayallerin, hedeflerin daha farklı ya da şu an kendini buna hazır hissetmiyorsundur. Hayat, kimsenin belirlediği bir kurala göre akmak zorunda değil. Sen kendi yolunda, iç huzurunu bulduğun bir şekilde devam etmelisin. 🌸 Ayrıca çapa yapan, asgari ücret alan, farklı mesleklerdeki kişilerle ya da durumlarla kıyaslamak, yaşamın kompleksliğini biraz basite indirgemek olur. Sen değerlisin ve en doğru zamanı hissettiğinde kendi yolunu çizeceksindir. ✨ Unutma, hayat kocaman bir yolculuk ve evlilik bunlardan sadece biri.🥰
Cevap
2Cevap
param yok çünkü ve aşık olduğum da yok
paran olsa aşıkmı olacaksın barışım. bende aynı fikirdeyim escort çağırsam duygusuz bir pompalamasyon olacak boşalırken karının gözünde duygu yoksa sqilmez gözü cebimde olan karıyı sqsem ne olacak öyle olsam dabacana bile yani ama gerçekten bklu çoğrafyada kezban ve mahmut ilişkisi var mad max gibi boklu bzüzük kezbük yollar ahaha hele babaları daha kezban
ksura bakma tecrübeler öyle barışım kardeşim üzgünüm
saygı duyarım senin düşüncen
aaaaaa aaaaa ben tecrübelerden ders alarak bu hale geldim çok şükür düşmedim nasihat paha biçilemez barışım yaşanmışlık para verilerek kazanılmıyor :d
Yaşamak istiyorum uyumak için eve gelirken nasıl evlenelim
nasa ya cv gönder alırlar
Gene mi iş 🥵🤧
Özel biriyle evleneceğimi düşünmek gibi bi bahanem var
etrafımdakiler bilir benim gibi erkek yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?