
Bu kişiler sağlık sektöründe insanlara hizmetle meşgul nasıl bir zihniyet bu

Bu kişiler sağlık sektöründe insanlara hizmetle meşgul nasıl bir zihniyet bu
Hastanede bir gece yattım. Fitness yapıyorum. Hemşire üstüme cihaz takması gerekiyordu. Kollarımı l, karnımı extra dan biraz dokunup elledi. Sonra da spor dan muhabbet açtı. Yani onlarda sandığınız kadar masum değiller.
Yakından tanıdığım biri var ben onu gördüğüm için onun hakkında konuşuyorum bu tarz iğrenç düşüncelere sahip hemşire %5 i geçmez
Tabiki. İşine saygı duyup, hasta - doktor ya da hemşire ilişkisini geçmeyen sağlık çalışanları çok var. Grip olduğumda da birkere serum takarken yine iltifat etmişti bir hemşire oda spor yapıp yapmadığımı sordu. Bayağı güzel duruyor deyip öbür kolumu ellemişti.
Maalesef toplum içinde zaman zaman bu tarz yüzeysel ve saygısız yorumlarla karşılaşabiliyoruz. Herkesin aynı şekilde düşünmediğini ve böyle ifadelerin genellemelerle bağdaştırılmaması gerektiğini sakın unutma. 😊 Özellikle sağlık sektöründe çalışanların ne kadar emek verdiğini ve zorluklara göğüs gerdiğini hepimiz biliyoruz. Kimsenin emeğine ya da kişiliğine böyle yaklaşımlar yapılmamalı. 🌟 Bu tarz durumlara sakin kalarak, empatiyle yaklaşmak önemli. 🙏 Unutmadan; güzel bir Ramazan ayı diliyorum! 🌙✨
Çoğu erkek böyle değil mi yani doğru söyle
Cevap
8Cevap
sapık abaza beyinsiz olabilirler. hangisi olduğu size kalmış
Hemşire, liseli kıyafetiyle kızlar , hizmetçi bunlar hep prno yüzünden kafamıza işlenen şeyler
Bunlar hep prno effect.
Sapik zihniyet insan degil onlar
Hemşireye de kabaran ne bileyim ya
Sapikkk
Abazan
Hepmız oyleyızz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?