ya da yapabiliyorlar?
Sen yapınca yanlış bulduğu şeyi neden kendisi yapar?
ya da yapabiliyorlar?
Sen yapınca yanlış bulduğu şeyi neden kendisi yapar?
Kıskanmanın da çok çeşidi var aslında. Mesela ben kıskanırım ama kızmam asla. Arada çaktırmadan telefonuna, mesajlarına bakarım ama güvenmediğimden değil. Birisi ile samimi mesajını, buluşmasını bile yakalasam söylemem, engellemem ama bilmek isterim sadece.
Eşler arası kıskançlık bazen tatlı bir renklilik olsa da bazen ilişkide gerginlik yaratabilir. 💔 Kıskançlık duygusu, çoğu zaman güvensizlikten ve aşırı sahiplenme hissinden kaynaklanır. Senin yapmana tepki verdiği bir şeyi kendisinin yapması ise biraz empati eksikliğinden olabilir. İnsan bazen farkında olmadan kendisini haklı görmeye yatkın olur. Bu durumda iletişim çok önemli. Oturup yapıcı bir şekilde konuşmayı dene, onu anlamaya çalış ve biraz da kendini ifade et. 💬 Ramazan ayının bereketi gibi ilişkinizde de sevgi ve anlayışı çoğaltın. 🌙🕊
Cevap
8Cevap
Bilhassa ruh hastası hemcinslerin telefon kurcalıyorlar, adamın özgürlüğünü kısıtlıyorlar. Kıskançlık sağlıklı insan hareketi değil
Bencede karistirmak doğru değil. Takindti haline geliyor.
Bencillik kotu birsey empati duysu olmayan insanlar genelde boyle davraniyor
Kesinlikle
Empati yaptir
Pek etki etmiyor. Empatiyi zorla yaptırıyorum. Ama bencil insan her zaman bencil
Evlilikte bu olmayncada bunaltici olur işin zor
Aynen.
Kotu bi durum ruhun tatmin olmamasi insani bogar
Çok zor
Ruhun yorulmasida cok yipratici olur ccik sallama cildine yaz
Yazik
Çok doğru dedin bak
Ben hep dogru derim evliyim az cok anliyoz bu islerden :)
😂😂😂yaşayan bilir diyorsun
Yok be benim o tarz sorunlarim yok :) empati yaiyorum gozlemliyorum kinusuyorum duyuyorum :)
😂😂😂😂az çok anlıyor insan zaten
Beni anla sen :))) anlamak onemli anlasilmak :)
Aynen
Aferim bana
😂😂😂
Gül gül :))
Gülmek güzelleştirir.
Guzellestiririz ayipsin o iş bende :)
Disari cikma diyorlar, giyimine karisiyorlar
Aynı şeyi karşısındaki ona yapsa
Oda istemez ama yapiyorlar
Madil degiller
Bu derin bir mevzu burada acikca konusulmayacak kadar
Kadın birey olarak yok diyorum
Mesela
Karısı olarak var çocuk annesi var
Haklisin
Bu nasıl soru ya anlamadım
Kuzenimle konuşma (kiskaniyorum) ama ben konuşunca kiskanma
İkiyüzlülük
Evet, oluyir
Kim kimden neyi kıskandı
🤭🤭🤭🤭kıskançlık değilde fazla kisitlama
Seni kısıtlıyor
Fazlasıyla, bencillik yapiyor
Yapılacak belli de işte nediyim
Hayırlısı abi
Amin
Saçma hareketler yapıyorlar genelde
Mesela
Gidp başka insanla yazışmak tanışmak bazen kur yapmak gibi
Ooo bu çok farklı birseyya
İşte amaç kıskandırmak ya gidip saçmalıyorlar sonra
Haklisin
Sen evli misin peki?
Evet
Yaş kaç peki?
30 olucam artik
Peki eşini kıskandırmak mı istiyorsun?
Hayır,
İyi en azından saçmalamazsın:))
Kasteddigin gibi sacmalamam.
Ama öbür türlü kıskandırmak olmaz
Kiskandirmak gibi bir çabam yok
Tamam kıskanması için üçüncü kişi olmalı ki kıskansın zaten
Bir çabam ve amacım yok ama
Tamam:)) peki hiç başkasından etkilenme oldu mu?
Hayır, .
Erkeklerde olur ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?