Hiç aldatıldınız diye iftiraya uğradınız mı?

Ben zamanında bir çocukla çıkıyordum o zamanlar flört işlerine yeni atılmışım çocuk benimle evlenmek istiyor ailesiyle tanıştırıyor falan. Ben anladım çocuk ciddi ayrılmam lazım. Bu çocuk beni bir arkadaşıyla tanıştırdı ama en baştan bu çocuk çok yalancı sürekli yalan söyler dedi. Neyse bigün mesaj attı nerdesin sen diye. Evdeyim dedim bana dediki arkadaşım seni dışarda görmüş kırmızı mont giymişsin. Bende dedim evdeyim ne saçmalıyor foto istedi attım evde olduğuma dair. Çocuğa gittim mesaj attım sen beni tanıyormusunda uyduruyorsun dedim benzettim falan dedi. O gün benim bahanem oldu çocuktan ayrıldım bana güvenmiyorsun dedim. Çocuk ailesine anlatmış ailesi de aldatmıştır demiş. O günden beri aldattı sanıyorlar. Arkadaşı ayırdı ama günah mı işledi sevap mı bilemedim
Hiç aldatıldınız diye iftiraya uğradınız mı?
Cevapla