Çekişmeli boşanma sürecindeyım 25 yaşındayım 1 yıl evli kaldım çocuk yok
Sürekli insalara benim hakkımda iftira atıyorlar yani yemek bilmiyormuşum işte ben bitirmişim evliliği oğulları beni iperek uyandırır jahvalti hazırlamış sözde ama hepsi yalan
Yemin ederim ben yuvamı yıkmadım çok uğraştım bitmesin diye çok gözyaşı döktüm eş dedigim adam akşam dışarı çakar sabaha karşı gelirdi arkadaşlar la parktayim derdi heo ben o evde tek başına kalırdım hep agkardim neden böyle diye hiç yüzük takmazdi
Ben ağlayınca da çocuk gibi karşımda ağlama derdi her tarrtismada çok git babanın evine derdi. Ev işlerinde asla yardım etmezdi sadece evin içine ederdi 🥺 ama yuvam bozulmasın diye susmayı denedim sonra karşıma geçip boşanmak istediğini söyledi babamın evine gönderdiler ne yapayım benimde hatalarım oldu harika değildir kimse ilgi istedim onunla vakit geçirmek istedim o beni anlamadığı için kuserdim trip atardım bazen belki anlar diye laf sokardim ama hiçbir değişiklik olmadı içim yanıyor bana neden iftira atıyorlar kötü birisiymisim gibi evine bakmayan birisiymisim gibi dağıtıyor anlamıyorum dayanamıyorum acaba instragramdan bunlara bir lafmi yazsam herkes görsün ama ya boşanma davasinda kusuru sayılacak birseymi bilmiyorum 😭😔💔💔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer