Anne değistirilemez, tercih meselesi değildir ama eş kesinlikle öyledir. Böyle bir durumda kalsam "tartışma yaratacak kişi çocuğumu da yetiştirmesin" lütfen derdim
Evet ikisi de Arabada bulunuyor ve insanların oturması için tasarlandı ama sürücüsü olan kişinin yanına eşi mi yoksa annesi mi oturacak diye kavga çıkınca iş büyüyebiliyor
İşte bu yüzden evleneceğin kişiyi doğru seçmek önemli. Bu hareketleri anca ufak cocuklar yapar. Yetişkin biri bu harektelei yapıyorsa bundan dolayı alınıyorsa annem de olsa sinir olurum. Bu hareketi sergileyen bu sebepten dolayı alınan kişiyle de evlenmem zaten. O yüzden böyle bir sorun da yaşanmaz. Yaşanıyorsa da bu benim sucumdur.
Ben ön koltuğa eşimi seçerdim. Zaten kendi annemle de bu konuyu konuştuğumuz da ileride aynı arabaya otururken o da gelinine yer vermek istediğini söyledi. Önemli olan bizim birlikte oturmamızmış.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ön koltuk eşindir anne zaten bunu bilir ama illa ön koltuk diye tutturuyorsa bir yarış haline girmiştir gelinle.
Çok doğru bir tespit 🙏
Anne kız ilişki kurulmamışsa böyledir.
Aynen öyle
Kim oturursa otursun ben eşimin arkasında oturmayı tercih ederim aynadan ben onu o beni görmesi lazım 😅 bu büyük bir kopya olsun herkese
Bu da farklı bir bakış açısı.. 😅
Etkiler 😂
Anne değistirilemez, tercih meselesi değildir ama eş kesinlikle öyledir. Böyle bir durumda kalsam "tartışma yaratacak kişi çocuğumu da yetiştirmesin" lütfen derdim
Ben teklif ederim zaten annecim siz öne oturun diye :d
Ne kavgası la
Ön + arka koltuk aynı yere gitmiyor mu
Evet ikisi de Arabada bulunuyor ve insanların oturması için tasarlandı ama sürücüsü olan kişinin yanına eşi mi yoksa annesi mi oturacak diye kavga çıkınca iş büyüyebiliyor
Ön kapıya kim en yakın duruyosa o binsin
Bu seferde bir yere gidileceği zaman arabanın dibinde beklemesinler.. Bazı kadınlardan her türlü psikopatlık beklenir çünkü 😅
İşte bu yüzden evleneceğin kişiyi doğru seçmek önemli. Bu hareketleri anca ufak cocuklar yapar. Yetişkin biri bu harektelei yapıyorsa bundan dolayı alınıyorsa annem de olsa sinir olurum. Bu hareketi sergileyen bu sebepten dolayı alınan kişiyle de evlenmem zaten. O yüzden böyle bir sorun da yaşanmaz. Yaşanıyorsa da bu benim sucumdur.
Hayırsız evlat olarak karım diyorum☝🏻
maalesef kesin yeriz lafı 'seni 9 ay karnında büyüttüm diye'
Bence eş oturmalı ama ben anneye öncelik verirdim , Sen kimi seçerdin peki
Ben ön koltuğa eşimi seçerdim. Zaten kendi annemle de bu konuyu konuştuğumuz da ileride aynı arabaya otururken o da gelinine yer vermek istediğini söyledi. Önemli olan bizim birlikte oturmamızmış.
Woww ne güzell tebrikler
:)
Arabayı yakarım
kimse
Niye be
hiç uğraşacak halim yok 2 sinin kibiriyle
Boşanırım anamıda arabaya bindirmem bir daha
😂😂😂
@27esmerim sinire strese gelemem ben abla kimse kusura bakmasın