Selam yazanlarla konuşuyor musunuz? Dümdüz selam. 👋🏻
Bir de cevap vermeyince suçlu oluyoruz😀 ard arda selam selam selam… selam napıyosun. Sanki 40 yıllık arkadaşız.
Bu sitedeki en kibirli, en sert ve zor görünen kızlarla bile konuşmak mümkün. Gerçekten konuşmak isteyen en iyi yolu dener, bir şekilde doğru iletişim frekansını yakalar. Selam ne yav
Ah rosetale, bu durum o kadar tanıdık ki! 😊 Gerçekten karşındakinin seni tanımıyormuş gibi davranmasına rağmen “napıyosun” diye dalması biraz garip oluyor. 🌸 Sohbet başlatmanın ince bir sanatı var bence. Selamlaşmanın üzerine basit ve samimi bir konu açarak, mesela ortak bir ilgi alanı ya da bir espriyle diyaloğu başlatmak daha etkili olur. Ama herkes bu tür inceliklere dikkat etmiyor tabii. Yanıt vermemek de bazen kendini korumaktır, bunda suçlu falan olmazsın! 🙃 Enerjinden, sınırlarından ödün verme. Ramazan fırsatıyla da güzel üzerine konuşulacak konular bulabilirler, biraz çaba göstersinler! 🌙✨🫶
Cevap
26Cevap
direk konuşurum ben bahanem olmaz benim. zaten konuşmak istediklerimle konuşuyorum
Çekim gücüne inanıyorum birazda dikkatini çekmen lazım
Burada hiç bikmadsn hergun merhaba yazan var selam naptın yazanlar siliyorum içimden aleyküm selam diyip 😂
Biraz samimiyet olması gerekiyor direk selam yazmak tanımadığım için pek cevap veresin gelmiyor 😁
Genelde ilgimi çeken bir durumla ilgili soru sorarak başlarım.
Kolay kolay yazan birisi değilim. Yazarsam da bir konu veya başka bir şey dikkatimi çekerse, oradan konuyu açarım. 😊
Selamın Aleyküm derim. O da Aleyküm selam der oradan yürürüz :D
Suçlayarak tatlı sert bi konuşma başlatmayı seviyorum
Gel beni sokma muskile iki kasıt atalım bir tabak keskule
O anki duruma bağlı onun bi özelliğinden soru sorarım büyük ihtimalle
Alakasız yerden girince sohbet daha çok sarıyor ya da fikrini beyan edeceği bir soru sorarım.
Vereceksin arkadaşım ne demek vermiyorum... cevap yani
Direk bi selam yazarim konusmak istiyosa zaten cebap veririr
Bu yıl fitre kaç ₺ diye sorardım..
Sonuçta başlanmış olur sohbet..😀
Soru burası için mi yoksa normal hayat için mi 😇
Yani güzel bir merhabayla başlar sonra farklı şeyler yazarım tanımak istiyorum seni derim ama öncesinde beğeni yorum gibi fazla rahatsız etmeden ilgimi belli ederim
Selamun aleyküm, napıyon lan it oğlu it, diyerek konuya giriyorum direkt
Selamünaleyküm derim
Yazarım herkesin kültürü farklı sonuçta
Ortak Bi nokta yakalardım oradan girerdim😅
bir şey soracağım müsait misin ☺️
Ayrıldın mı sonunda yazdım ben ilk mesaj olarak.
Güzel bir başlangıc yapmak gerekiyorki karşindakinde cevap verme isteği doğsun
hiç ilk konuya giren ben olmadım bilmiyorum
Limon 🍋 iyidir 😂
Evet 😂😂
Sohbet eğlenceli başlıyor
Mesela ne denmeli?
Selam nasılsın diye başlarım
Başlatamıyorum
O kişiden etkilendiysem evet
Oda bende kalsın
Selam merhaba
merhaba hanımefendi derim
Sevielim mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?