Yakın arkadaşımın topululukta bana davranış şekli?

Arkadaşlar ben en yakın arkadaşımla yine yakın olduğumuz bir arkadaşımızın nikahına gittim. Nikah sonrası gelinin ve damatın arkadaşları çay kahve içelim denildi. Biz bir kafeye çay kahve içmeye oturduk.(15 kişi falan) Sonrasında benim bu en yakın arkadaşım damatla bi konuda şakalaşmış laf sokmuş gelinde (o da diger yakınım) döndü , gülerek kim laf soktu dedi buğçe mi dedi beni göstererek ordan en yakın arkadaşım atladı hayir hayir ben diye bağrınıyor sonra gelin gülerek tabi böyle bir laf sokmak anca senden beklenirdi dedi. Yakın arkadaşım da evet buğçe sessiz sakin o laf sokamaz dedi bende o ara yanımda başka insanlar var onlarla muhabbet ediyodum sonra gelinde evet bugce saf ne bilsin o dedi. Bana saf canım biriymişim gibi hissettirdi bu konuşma. Normalde çok güzel bozarım insanları ama nedense yakınlarıma gelince bir şey yapamıyorum. O an ortamı da bozmak istemedim özel bir gündü. Ama açıkçası baya kırıldım ertesi gün en yakın arkadaşımın doğum günüydü kutlamadım da , halbuki dışarı çağırır pasta yeriz hediyesini veririm diye düşünüyordum ama yaptığı davranış dostluğumuzu gözden gecirtti bana. Yani o kadar insan içinde beni ezikleyerek kendini ön plana atmaya çalıştı. Arkadaşlık hele dostluk hiç değil bu. Bilmiyorum ben mi çok alıngan yaklaşıyorum bu konuya siz olsanız siz de alınıp kırılır miydiniz böyle bir durumda?

Ve arkadaslar ben gerçekten sessiz sakin bir insan değilim ha yakınlarımla muhabbet ederim ama öyle herkesle muhatap olan bir tip değilim hakkımı ararım yeri gelir insanlarla kavga ederim tartışırım hiç çekinmem, ama sürekli arkadaşlarımin bana böyle demesinden artık çok sıkıldım bu durumdan nefret ediyorum psikoloğa falan gitmeye karar verdim o derece yani. Çünkü bir keresinde farklı bir arkadaşımda ikimiz kafede kahve içiyoruz senden de sessiz bir sevgili nasıl bulcan kaplumbağa gibisin falan dedi bana. Ayar oluyorum bu insanların densizliğine.

Yakın arkadaşımın topululukta bana davranış şekli?
Cevapla