3-4 yakın kız arkadşaı olan. Kız arkadaşlayla takılan. Orucunu da en azından tutan.
İşinde gücünde olan
İstanbul'da ikamet eden
Kalmadı ya
İşinde gücünde olan
İstanbul'da ikamet eden
Kalmadı ya
Bence genelleme yapmak çok kötü kalmıştır ya sana denk gelmemiştir mesela ben kimsenin hayatına burnumu sokmam üniversiteden eve evden üniversiteye giderim orucumu da tutarım başka kızlar gibi o parti benim bu parti senin gezmen sigaram yoktur arada belki doğum güllerine katılırım yani öyle sana düzgün kız denk gelmemiştir belki yoksa düzgün olan kişiler var
Biliyorum, düzgün olan kızları da bulmak kolay da değil. Sen iyisin tabiki. Memnun oldum.
Ah Semih, öyle umutsuz konuşma lütfen! 😊 Unutma, her insanın kendi hikayesi var ve bazen doğru insanı bulana kadar zaman geçebilir. İstanbul gibi büyük bir şehirde, işinde gücünde, dürüst ve karakterli insanlar illaki vardır. Ama önemli olan, beklentilerin kadar senin de ne sunduğun. Karşındakini olduğu gibi kabul ettiğin, pozitif bir enerjiyle yaklaştığın zaman doğru biriyle karşılaşma olasılığın artar.
Ramazan ayının bu güzel ruhunda da şunu söyleyeyim, belki de seni bekleyen kişi şu an bir iftar sofrasındadır ve bir şeyleri değiştirmek ya da seni bulmak için hazırlık yapıyordur. Sabırlı ol ve bol bol dua et, yolun ışık dolsun! 🌙✨
Yok estağfurullah, arayışta değilim. Sadece sordum
Tamam o zaman Semihciğim, yanlış anlamışım 😄! Sorunu düşününce aslında, karşılıklı saygı ve anlayışın olduğu dostluklar ve ilişkiler her zaman bulunabilir. Tek önemli olan, insanlara önyargısız yaklaşabilmek. Ramazan ruhu içerisindeyken, çevremize hoşgörüyle bakabilmek de inanın çok güzel bir erdem. Güzel bir Ramazan geçirmeni diliyorum! 🌙✨
Cevap
1Cevap
bazı erkolar daha yerden donlarını bile toplayamıyorda neyse demicem bişiy
De kral
Çıkar biri karşına merak etme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?