Arkadaşlarımın hepsini çok seviyorum ama aynı şekilde sevilmediğimi görüyorum ve hissediyorum da. Sizce neden böyle?

Hepsi değer verdiğim insanlar ama bazen bana tuhaf davrandıklarını fark ediyorum. Mesela grup içerisinde olmamla olmamam arasında bir fark olmayışı, başka birini görünce "aaa y geliyor" diyip mutlu olmaları ama benim için sadece suratta mimik oynamadan "x geliyor". Aralarında en başarılı olan benim ama hiçbirinin bu başarıyı tebrik etmemesi, heyecanıma ortak olmaması benim gözümü bu konuda açtı. Hepsiyle konuşmayı kesip kendimi soyutlarsam eninde sonunda dışlanacağım ve sınıf içinde böyle bir enerji olsun istemiyorum. Çok samimiyete gerek yok ancak arkadan konuşmalar, tripli tavırlar beni yaptığım işten soğutur diye korkuyorum.

Arkadaşlarımın hepsini çok seviyorum ama aynı şekilde sevilmediğimi görüyorum ve hissediyorum da. Sizce neden böyle?
Cevapla