Sizce ben tamamen bekar mı kalırım artık korkmaya başladım 31 yaşındayım?

maalesef iş yerinde yaşıtım pek kız yok olanlarda evli. Zaten kizlar 22 -23 de evleniyor bizim yaşımızda kalmıyorlar. Uygulamalar programlar vs çok zor bir tane kız varsa 500 kişi mesaj atıyor dönüp bana mı mesaj atacak. Akraba vs görücü usulü hepsi geçti o trenler kızların çoğu evlendi yakın çevrede. Sokakta vs de tanisacak kadar medeni bir ulke degiliz yanlis anlaşılırız. Yıllarda su gibi akıp geçiyor daha dün 27-28 yaşındaydım bugün 31 sonra bir bakmışsın 34-35 derken 40
Sizce ben tamamen bekar mı kalırım artık korkmaya başladım 31 yaşındayım?
Cevapla