Kimse beni merak etmiyor mu, niye böyle?

Ben bir süredir işsizim, bekarım da.. evde oturuyorum ailemle

Kuzenlerimle ve yengelerimle bir araya geliyoruz. Ben onlara birsuru soru soruyorum hayat nasıl gidiyor, isten memnun musunuz vs vs muhabbet aciyorum işte. ya bir kişi de demez mi, sen nasılsın , nasıl gidiyor , iş görüşmeleri yapıyor musun ya da var mı biri...

Bana çok garip geliyor. Ya beni onemsemiyorlar ya da hakkımda ztn dedikodumu yapıyorlar? Bilemedim ya. 3 saat bizde oturup benle muhabbete pek girmiyorlar.

Kimse beni merak etmiyor mu, niye böyle?
Cevapla