Kadınlar günümü kutlamayan herkesi sosyal medya hesabımdan silicem birazdan?

Doğru bir karar mı? ben bir kadınım yani başka günlerde boş boş yazıyorlar. böyle özel gününde bir mesaj atmayan insanların listemde durmasına gerek yok. sadece hikayelerimi izlemelerine dimi?
Bunları da birini eniştem diğerini diğer eniştem bide kuzenim aldı iyi bari
Kadınlar günümü kutlamayan herkesi sosyal medya hesabımdan silicem birazdan?
Kadınlar günümü kutlamayan herkesi sosyal medya hesabımdan silicem birazdan?
Cevapla