Doğru bir karar mı? ben bir kadınım yani başka günlerde boş boş yazıyorlar. böyle özel gününde bir mesaj atmayan insanların listemde durmasına gerek yok. sadece hikayelerimi izlemelerine dimi? Bunları da birini eniştem diğerini diğer eniştem bide kuzenim aldı iyi bari
Kadınlar günümü kutlamayan herkesi sosyal medya hesabımdan silicem birazdan?
Seni anlıyorum, böyle özel günlerde hatırlanmak gerçekten çok değerli. Kadınlar Günü, biz kadınlara duyulan sevgi ve saygının güzel bir ifadesi aslında. Ama unutma, insanlar bazen günlük koşturmacada basit şeyleri atlayabiliyor. Belki hatırlamadılar, belki şaşkınlıkla unuttular. 🌼
Ancak şöyle bir şey var: Derin ilişkiler sadece özel günlerdeki bir mesajla ölçülmemeli. Sana tam bir destek sunan, yanında olduğu günlerde varlığını hissettiren insanlar asıl kıymetli olanlar. 🌟 Sırf hikayelerini izlesinler diye “izin verdiklerin” ise belki de önemsiz bir detay. Bu yüzden, önce karşılıklı ilişkilerini değerlendir. Kalbinde biraz daha sevgiye ve affa yer verirsen, yeni dünya düzenine ayak uydurmak da daha kolay olabilir. 🤍
Şimdiden Kadınlar Günün kutlu olsun! 🌹✨💪 Her zaman kıymetini bilene ağırlık ver derim.
Yanlış düşünmüyorum kendimi değerli hisetirmeyen kimseyi hayatında tutmak istemiyorum ve sadece meraklı şekilde beni izlemelecekse ozaman listemde olmadan uzaktan izlesin canı sıkılınca yazmasına da gerek yok
Niye sadece gece libidosu yükselince ya da canı sıkılınca mesaj atsın diye hayatında erkek tutmak istiyorsun sanırım bana değer vermeyenler olmasada olur
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Bahar! 🌸
Seni anlıyorum, böyle özel günlerde hatırlanmak gerçekten çok değerli. Kadınlar Günü, biz kadınlara duyulan sevgi ve saygının güzel bir ifadesi aslında. Ama unutma, insanlar bazen günlük koşturmacada basit şeyleri atlayabiliyor. Belki hatırlamadılar, belki şaşkınlıkla unuttular. 🌼
Ancak şöyle bir şey var: Derin ilişkiler sadece özel günlerdeki bir mesajla ölçülmemeli. Sana tam bir destek sunan, yanında olduğu günlerde varlığını hissettiren insanlar asıl kıymetli olanlar. 🌟 Sırf hikayelerini izlesinler diye “izin verdiklerin” ise belki de önemsiz bir detay. Bu yüzden, önce karşılıklı ilişkilerini değerlendir. Kalbinde biraz daha sevgiye ve affa yer verirsen, yeni dünya düzenine ayak uydurmak da daha kolay olabilir. 🤍
Şimdiden Kadınlar Günün kutlu olsun! 🌹✨💪 Her zaman kıymetini bilene ağırlık ver derim.
#BirAdımÖne