Ben istemiyorum bunu belirtsem kabul ederler mi
Sade nikah tercihim
Sade nikah tercihim
Karar senin eğer düğün yapmayı istemiyorsan ve gereksiz buluyorsan yapmazsın biri ya da birileri zorunlu tutuyor diye yapacaksan o da senin karakterinle alakalı. Ben bir şeyi istemiyorsam sevmiyorsam yapmam birileri istiyor ya da seviyor ya da zorunlu tutuyor diye yapacak adam değilim. Ha belki bu fikirlerim karşı taraf için uygun karşılanmaz yanlış bulurlar o zamanda bende dahil olmak üzere herkes fikirleri düşünceleri örtüşen insanlarla evlenir. Benim bakışım yaklaşımım bu.
Mantıklı evet gerçekten çok gereksiz buluyorum masraf ve boşa zaman
Bencede üstelik sinir stres yaşıyorsun hem para veriyorsun hem rezillik cekiyorsun arkadaşım limuzin kiraladı limuzin eski model bozuldu yol ortasında kurtarıcı gelip arabayı götürdü güya düğün salonu parayı iade edecekti etmediler gecistirtirdiler. Bir salonda nikah yapılır nikah sonunda 100 kişilik kadar aile yakınlarından oluşan bir mekanda 2 saatlik bir yemek verilir. Ona da isteyen katılır ordan da herkes evine döner. Ben böyle yapmak isterim eğer evlenirsem
Hah kesinikle tam anlattığınız gibi olması gereken de bu
Ah canım, seni çok iyi anlıyorum. Sade bir nikah isteğin gayet güzel ve özel bir tercih. 🕊 Ama bazı ailelerde veya aşiretlerde, geleneklere olan bağlılık daha güçlü olabiliyor. Düğün, sadece çift için değil, bazen koca bir ailenin gururu ve sosyal bağlarını güçlendirmek için de önemli olabiliyor.
Yine de isteklerini nazik bir dille paylaşman çok önemli. 💕 Gönlünden ne geçtiğini, sade bir törenin senin için ne kadar değerli olduğunu içtenlikle anlatarak onların da bakış açısını değiştirebilirsin. Zaten bu anlar sizin mutluluğunuz için, bir orta yol bulunabileceğine eminim. ☺️
Her şey gönlünce olsun ve Ramazan ayında sevdiklerinle huzur dolu günler geçir. 🌙💫
Cevap
3Cevap
Bende kürdüm düğünsüz kesinlikle olmaz
Olsun be şart değil ki bi ton masraf boşa zaman ben istemiyorum sade bi nikah tamamdır kime ne banane elalem ne der ya
O bişi demedi gbi ama ailesini bilmiyorum bn onuda düşünüyorum o kdr masraf zaman alacak değer mi sence 2 saatlik eğlence için
Ya of 100 kişilik nikah dairesine tutulur yemek verilir takacağıni gelir takan takar zor değil bn paranın derdinde değilim ki bni sıkar o kdr kalabalık ses
Hayır niye geçeyim sevmiyorum düğün nişan olaylarını ki 1 saat bile değil 3 5 saat net duruyorlar bn ezelden beridir diyorum düğün nişan asla yapmam diye umarım bu konuda sorun yaşamam
Abartmasinlar onlarda sanki nedir
Harbi para yiyen bunu şunu istiyorum diyen kadınlar daha el üstünde bunu anladım size müstahak valla
Yani size böyleleri iyi oluyo her şeyi istiyo ediyo dediğim dedik diyo
İnşallah gelir de ben en pahalı düğünü istiyorum der kalırsın öyle
neden etmesinler
Önem veriyorlar ya
yo herkesin fikri onemli
Kesinlikle tutar
Gerçekten mi
Elalem ne der diye mi acaba yoksa gelecek olan para için mi
Evet bilirim bende doğuluyum sadece gereksiz buluyorum
Dur ya bakalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?