Hic arkdasim yok kismese olmuyor karsimda cikmiyor ne olcak boyle?

Hic arkdasim yok üstelik yurtdışında 20 senedir yasiyorum 27 yasima kadar duzgun dost bulamadim herkes burada mutlu ben insanları izledim hava aldim eve geldim tanisrim insanlar beni kullandi hen yazmasam onlar bana hic yazmasdi bulusalim dedimde hava soguk basim agriyor regl olcam halim yok isim var hafta gorusek diyip hep ertelediler beni kendimi okadar degersiz berbat hissediyorum ki kelimeler yetmez tip olrak gayet normalim sasece cekingenim kimse yine arkdaslik kurmadi benden ise gidiyorum is yeridne yasitlarkm yok isten eve evden ise ezik gibiyim artik hayatan bezdim ne olcsk boyle asosyal nereye kadar

Hic arkdasim yok kismese olmuyor karsimda cikmiyor ne olcak boyle?
Cevapla