İslam'ın benimsenmeyişi neyden kaynaklanıyor?

Neden bu kadar fazla inanç var? Sokakta karşılaştığım üç insandan ikisi bir tanrının varlığını kabullenemiyor. Çeşit çeşit insanın çeşit çeşit dini var; agnosistler (bilinmezciler), nihilistler (hiççiler), deistler (tanrı evreni yarattı bir köşeye çekildi diyenler), ateistler (tanrı yoktur diyenler) panteistler ( tanrı doğadır doğa tanrıdır diyenler) ... Ve daha nicesi üstelik her birinin kendisine göre argümanı var bir şekilde sizide etkileri altına alıyorlar. Oysaki İslam çok Güzel bir din bazıları kısıtlayıcı diyor hayır Allah size doğruyu gösteriyor ama seçim şansı sizin, kişi kendi yaptıklarının sorumluluğunu alır. Atalarımız da öyle demez mi? 'Rüzgar eken fırtına biçer' . Müslümanım ama birçok dine sahip kişiye saygı duyuyorum, Müslümanım ama onlar dinime saygı duymuyor! Bence herkes kendi çıkarına uygun olanı seçiyor işine gelmeyeni kabullenemiyor, ateşin etrafında ki pervaneler gibi külle dans ediyor...

İslamın benimsenmeyişi neyden kaynaklanıyor?
Güncellemeler
1 yıl
Soru, saldırı sorusu değil tartışma ve sanıldığı aksine tartışma düzgün bir üslupla olur. Her şeyden önce insanım ve bu fikirlerimi açıkça belirtmem için yeterli. Kimsenin sizi dininiz yüzünden yargıladığı yok bu sadece bir soru dikkate almanızı öneririm.
İslam'ın benimsenmeyişi neyden kaynaklanıyor?
Cevapla