Geçmişten dolayı pişmanım bana akıl verir misiniz?

Ben güzel bir üniversitede güzel bir bölüm okuyorum. Nerdeyse hiç arkadaşım yok her şeyi de tek başıma yapıyorum. Yaşım da küçük değil normal bir yaş. Ama pişmanlıktan ne derslerime odaklanıyorum ne de hayattan zevk alıyorum. Önceden sevgililerim olduğu için çok pişmanım. İleride çocuk yapmaktan da vazgeçtim herhangi bir erkekle konuşmaktan da. Kimseye fotoğraf atmadım ya da birliktelik yaşamadım. Sevgili olduğum kişilerde kaliteli benle yaşıt insanalrdı. Ama işin içinden çıkamıyorum arkadaşlar bir erkekle konuşsam her şeyi de anlatamam hayatım mahvoldu. Diğer hiçbir şey sıkıntı değil ama okuluma Nil’e odaklanamıyorum pişmanlıktan. Kendimi dünyanın en kirli ve en kötü insanı gibi hissediyorum. En fazla öpme vs oldu ama hayatıma devam edemiyorum sizce ne yapmalıyım gerçekten çok pişmanım her gün namaz kılıyorum bir an aklımdan çıkmıyor
Geçmişten dolayı pişmanım bana akıl verir misiniz?
Cevapla