Ses yapan alt komşu kapısını bile açmıyor ne yapacağım?

Öncelikle çocuktur ses yapar diyenler yazmasın kimse kimsenin sesini çekmek zorunda değil toplu yaşam kuralları diye bişey var Yeni bir daireye tasındık kaç aydır uyarıyoruz çocuğunun kosturma sesi geliyor uyarın diye ısrarla yok ses nasıl yukarı geliyor diyip kabul etmiyorllar bina eski diyorum anlamıyorlar kaç kez güzellikle uyardım kavga bile ettim artık gürültü yapıyorlar uyarmaya gittiğimizde kapıyı bile açmıyorlar bende buna karşılık sinirleniyorum yere vuruyorum direkt kapımda bitiyorlar niye vuruyorsun diye diyorum sabahtan akşama kadar sizin sesinizi mi çekicem bende vurucam dedim taşıncak durumumda yok ne yapacağım akıl verin

Ses yapan alt komşu kapısını bile açmıyor ne yapacağım?
Cevapla