Kızlar neden her erkeğin sadece onlara yürüme amacı olduğunu düşünüyor?

Bir kızla normal bir şekilde arkadaş olmak istiyorum diyelim yüz yüze olsun veya sosyal mecralarda olsun hemen tersliyorlar kendilerini ulaşılmaz sanıyorlar normal arkadaş olma niyetimi belli ettiğim halde triplere giriyorlar kadınlar erkeklerin onları obje olarak gördüğünü söylüyor lakin asıl kadınlar kendini obje yapıyor
Kızlar neden her erkeğin sadece onlara yürüme amacı olduğunu düşünüyor?
Cevapla