Asosyal oldum, evden kazanıyorum, sizce bu doğru mu?

Ben VFX uzmanıyım. Tek VFX değil, motion capture ile animasyonlar yapıyorum bi şirket için, evde stüdyo bile kurdum. Evden çalışıp hem çok sevdiğim işi yapıp tatmin oluyorum, hem paramı da kazanıyorum.

İnsanlardan, yaşıtım kızlardan uzaklaşmamın sebebi ise, hep kıskanç olmaları, tüm gen gıybet kırıp boş boş konuşmaları.

Annemelr falan diyo ki, böyle olmaz, sosyal ol yine, "arkadaşların" falan olmalı, gez toz diyorum ki o şeyelr çocukluğumda kaldı, boş insanlarla vakit kaybedemem. Kendi başıma, ya da kardeşimle, kuzenimle geziyoruz ara sıra, o yeter.

Yani ne bileyim haksız mıyım?

Asosyal oldum, evden kazanıyorum, sizce bu doğru mu?
Cevapla