Annemi sevemiyorum. Bu durumu nasıl değiştirebilirim?

Anneme karşı tahammülsüzlük gelişti. Onu itici, sıkıcı, takıntılı, sürekli aynı şeylerden konuşan hatta bazı konular dışında hiçbir şeyi konuşabilecek genel kültürü bile olmayan, boş konulardan konuşan, baskıcı, kontrolcü, feminenliğini kaybetmiş ve cahil biri olarak görüyorum. Küçüklüğümden beri hep baskılarla büyüttü beni. Onun yüzünden lise dönemini hep hastalıklarla geçirdim. Sürekli bir şey çıkıyordu vücudumda. Hep strese dayalı hastalıklar. Ve bunların nedeni yüzde 70 annemdi. Çünkü beni en çok strese sokan biri en başta oydu. Niye ders çalışmadın, niye dışarı çıktın, niye duş alıyorsun her gün, niye saçını yıkadın, çok su harcıyorsun, niye yemeğini bitirmedin bilmem ne. Özellikle bu yemek konusunda aşırı baskıcı biriydi. Sürekli bir şeyler yedirme hastalığı vardı. Kontrolcü biri zaten genel olarak ama bu konuda daha da fazlaydı. Ben şimdi ayrı evde yaşıyorum. Ama haftada 1-2 kere onun yanına gidiyorum.


(sırf strese girmesin diye sahte bir sevgi gösteriyorum ama onu gerçekten sevdiğimi hissetmiyorum, onun da bana şu ana kadar gerçek bir sevgi gösterdiğine inanmıyorum, beni öpüyor olması, ben sana kurban olurum demesi, iyi niyetle ve iyiliğimi istiyormuş gibi davranması bunlar bana ilgi gösterdiğine işaret ama gerçek sevgiye işaret olduğunu düşünmüyorum, gerçekten sevdiğin bir insanı strese sokmazsın, tartışmazsın, huzursuzluk çıkarmazsın, ben anneme lisede huzursuzluk perisi, huysuz vircin gibi lakaplar takmıştım. Çünkü benim sürekli moralimi bozuyordu ve hep huzurumu kaçırıyordu)

Annemle nasıl iyi anlaşabilirim, kontrolcü (istenmeyen tavsiyeleri) nasıl engelleyebilirim (bunları duymak bile istemiyorum), yemek yedirmeye çalışırsa nasıl davranmalıyım ve son olarak annemi nasıl sevebilirim?

Annemi sevemiyorum. Bu durumu nasıl değiştirebilirim?
Cevapla