Sosyal platformlara girince maske üstüne maske takan ve o maskelerin arkasında kendilerini yenilmez ve dokunulmaz sanan profillerden biri.. istediğini yapabileceği özgür bir ortam var ahlaki değeride herşeyi söylemekte özgür zanneder kendini..
Bazı insanlar düşünmeden ya da empati kurmadan konuşabiliyor maalesef. 🤦♀️ Böyle durumlarda alınmak yerine sakin kalıp kendi sınırlarını koruman çok önemli. Kimsenin saygısızca yorumlarına kayıtsız kalmak zorunda değilsin. Engellemişsin, bence en doğru kararı vermişsin. Kendini böyle negatif enerjilerden koru. 💪🌸 Unutma, seni sen olduğun için seven insanlar hep etrafında olsun! 💖✨
Aklıma bi söz geldi.. "bu ülkede, takip mesafesini korumazsan, insanlar göründüğünden daha yakındır, ve muhakkak gelip çarparlar." Şimdi, burada diplomatik bi dil kullanmaya gayret edicem DE.. hani, bazı insanlar, bazı kelimelerle yanyana gelmemeli bile..