Sizce erkek kardeşimden bunu beklemem saçma mı?

Ben 17 temmuzda doğdum 2003 lüyüm ve 22 yaşına giricem ve daha önce hiç bir erkekle bulusmadim. Yani sarılıp dokunmuslugum bile yok. Neyse. Ben dans etmeyi çok istiyorum hani düğünlerde edilir ya. Onlardan yapmayı çok istiyorum. Ve sevgilim olmadığı için bunu erkek kardeşimden bekliyorum. Abim yok ablam var. Geçen aylarda düğün gibi bişi vardı kardeşim annemi kaldırdı beni kaldırmadı dansa. Şimdi önümüzdeki Mayıs ayında hem kına hem düğünümüz var. Şimdiden söylüyorum hani annemi kaldırdın sıra bende düğünde veya kinada beni dansa kaldircaksin dedim😂edecek sevgilim olmayınca izliyorum kıskanıyorum illaki duygusal olarak da ihtiyacım oluyor yasamadigim icin. Hali hazırda erkek kardeşim varken neden başka bir erkeğe ihtiyac duyayim ki dimi?😂yani en azından ben böyle düşünüyorum. Sizce saçma mi bunu beklemem?
Sizce erkek kardeşimden bunu beklemem saçma mı?
Cevapla