Köpeğim öldü yas sürecini abarttığımı söylediler?

Benim geçen hafta köpeğim öldü. 16 yaşındaydı. Ben küçükken almıştık, beraber büyüdük. Benim küçükken çok arkadaşım yoktu, bana bir nevi arkadaş oldu. Ve gidince gerçekten sanki ailemden bir parça eksilmiş gibi hissettirdi. Hala daha toparlanamıyorum. Kendi evimde duramıyorum, evin her bir köşesi onu hatırlatıyor nefesim kesiliyor. Ama başka hayvan sahipleriyle konuştuğumda bakıyorum onların da daha önce evcil hayvanları olmuş, çok trajik şekilde ölenler de var ama hiç kimse arkalarından acı çekmemiş. Çevremdeki arkadaşlarım ben bu şekilde acı çekince benim abarttığımı, fazla anlam yüklediğimi söylüyorlar

Köpeğim öldü yas sürecini abarttığımı söylediler?
Cevapla