İnsan, kendisine saygı duymayı nasıl öğrenir?

Hep derler ya ”kendine saygın olsun!” ama açılımını yapmazlar, sadece sözde kalır. Peki, insan kendisine saygı duymayı nasıl öğrenir?

İhanet eden birini affetmek.

Bitmiş bir ilişkiyi tekrardan başlatmaya çalışmak.

Saatlerce sosyal medyada eski sevgilisini stalklamak.

Kendisine saygısızlık yapan kişileri alttan almak ve sesini çıkarmamak.

Doğru mesafeyi koymamak ya da çok çabuk kaldırmak.

Bunlar, kendisine saygı duymayan insanların yaptığı şeyler.

Peki, insan kendi iradesine sahip çıkmayı ve kendine saygı duymayı nasıl öğrenir? İlk önce hangi adımı atmalı? Duygularını nasıl kontrol etmeli? Kendisine saygısızlık yapanlara nasıl baş kaldırmalı; bunu bağırıp çağırarak mı yoksa sakin bir ses tonuyla konuşarak mı yapmalı?

İşte bütün bu sorulara cevap bekliyorum. Hadi bakalım sevgili üyeler. Sizce, bir insan kendisine saygı duymayı nasıl öğrenir? Siz, kendinize saygı duyuyor musunuz?

Güncellemeler
1 yıl
Mükemmel soruya yine kimse cevap vermemiş. Bu sitenin kapasitesini de hesaba katmam gerekiyordu, doğru! Şuraya c. nsellikle alakalı bir şey yazsam, en az 20-30 erkek damlardı ama işte... Neyse, başka sorularda görüşelim!
İnsan, kendisine saygı duymayı nasıl öğrenir?
Cevapla