Güncellemeler
1 yıl
Mükemmel soruya yine kimse cevap vermemiş. Bu sitenin kapasitesini de hesaba katmam gerekiyordu, doğru! Şuraya c. nsellikle alakalı bir şey yazsam, en az 20-30 erkek damlardı ama işte... Neyse, başka sorularda görüşelim!
Hep derler ya ”kendine saygın olsun!” ama açılımını yapmazlar, sadece sözde kalır. Peki, insan kendisine saygı duymayı nasıl öğrenir?
İhanet eden birini affetmek.
Bitmiş bir ilişkiyi tekrardan başlatmaya çalışmak.
Saatlerce sosyal medyada eski sevgilisini stalklamak.
Kendisine saygısızlık yapan kişileri alttan almak ve sesini çıkarmamak.
Doğru mesafeyi koymamak ya da çok çabuk kaldırmak.
Bunlar, kendisine saygı duymayan insanların yaptığı şeyler.
Peki, insan kendi iradesine sahip çıkmayı ve kendine saygı duymayı nasıl öğrenir? İlk önce hangi adımı atmalı? Duygularını nasıl kontrol etmeli? Kendisine saygısızlık yapanlara nasıl baş kaldırmalı; bunu bağırıp çağırarak mı yoksa sakin bir ses tonuyla konuşarak mı yapmalı?
İşte bütün bu sorulara cevap bekliyorum. Hadi bakalım sevgili üyeler. Sizce, bir insan kendisine saygı duymayı nasıl öğrenir? Siz, kendinize saygı duyuyor musunuz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İnsan kontrol dışına sürekleyen duyguların bir tepki olduğunu bilmeli öncelikle. Yeni ya da zora karşı bir tepkidir. Duygular durulunca olanı olduğu gibi kabul etmemeli, mesela bir şey oldu ama ne olduğunu anlamadım diye bilir. Duygular kontrol edilemez, onlar saldırırken istenilmeyen şeyler yapmaktan kaçınmayı pratik haline getirmek gerekir.
Duygu atağı geldiğinde zihnen ve ortam açısından uzaklaşmak en sağlıklısıdır. kontrol kaybı yaşatacak kadar stres yaratan durumlar aceleyle çözülmemesi gereken şeylerdir, beklemek zorundadırlar. Duygu tam tersini iddia eder.
insan kendine saygı duymayı en kolay, başka başka fikirler ve bu fikirleri yaşayan farklı farklı insanlar olduğu gibi benim de bir görüşüm var ve onları yaşamalıyım üzerinden geliştirebilir.
Kendını onemsemek ve sevmekten hatta zaman zaman dırekt kendıne o an ne ıatıyorsan onun ıcın zaman ve fırsat yaratmaktan geciyor bu konuda kendıme cok kıyak gecıyorum
Söylemekle olmazki