Kötü düşünmek istemiyorum ama bunun olması normal mi ya?

Eşim evlndiğimizden beri adam akıllı sohbet etmedik yemin ederim biz evleneli 8 ay oldu
Annesi de bizim ile yaşıyor ben ağzından laf almak ağzının içine bakıyorum uğraşıyorum yok serbest meslek PVC aslında işi öyle olduğundan nerede çalıştın diyorum bilmesen nerede olduğunu söylüyor kaç defa oldu bu dün fark ettim bunu annesi oturup sorunca sorular sordu her soruyu cevaplayıp konuşuyor muhabbet ediyor sonra espirisinden iyi ağzını açılmış dedim
Benle ne muhabbet var nede başka bir şey var ben nişanlıyken ben susuyordum konuşmamı istiyordu bu sefer tam tersi oldu anlamadım niye böyle yemin ederim canımı sıktı ya birde iki ay kadar yanlız kaldığımızda nişanlık süresi de adam başkayıdı evliğimizin ikinci ayından sonra annesi gelince bir tuhaf oldu
Güncellemeler
1 yıl
Soru sordum ben konuştum zaman hı ha diye karşılık alıyorum
Kötü düşünmek istemiyorum ama bunun olması normal mi ya?
Cevapla