Bu kadar mı dışlanmayı hakediyorum neden ben kabul görmüyorum?

Belki dejk gelmissinizdir ben şu arkadsim yok diye zırlayan kişi yine bişe yazicam kaç kişi görürüz kaç kişi umursar okur bilmiyorum ama anlatacak kimsem yok ki buraya yaziyıyorum 🥲
Az önde oda aarkadslrimin ve beim alarmimiz çaldı sadece biri alarma kurmamış beni dialsyan kız karşısındaki kıza dedi ki zeynebi çağıralım hani bende ordayım bende uyanamayabilirim ya da telefonu kapattım geri yattım bana dönüp sen uyandın mi bile demedi ve onu çağırdı işte lavobaya falan kalktılar hala giderken ona seslendi sonra ayşe de kalkınca elini yüzünü yikainca ilk dediği şey benim kalıp kalkmadigimi sormak oldu ve o zman gelip bana seslendi dedim siz gidin
Bu ilgi bekletisi değil gercketen sadece neden kabul görmüş yorum neden insanlar beni dışlıyor ya hani her şey yolunda diyorum bak ramazin ilk günü diyorum ya ilk dk dan biri bişi yapıyor ya cidden anlamıyorum işte ne buyuzden odada arkadaşım var ne sınıfta en yakın dostum dediğim insanlrdan biri beni sattı diğer ikiside onun bana kötü davranislarina sessiz kaldı onunla çok sıkı dostluğuna devam etti şu an benlede konusuyorkar ama hani cidden bunalri mi hakediyorum oysa kimse için kötü düşüncem olmadı off ya cidden ne dicegimi dahi bilmiyorum 🥺🥺
Güncellemeler
1 yıl
Başta Zeynep diye geçirdim hani isim olsun doye sonr okuyunca fakat ertim Ayşe diye devam etmişim kusuruma bakmayın arkadaşlar aynı kişi ordaki
Bu kadar mı dışlanmayı hakediyorum neden ben kabul görmüyorum?
Cevapla