Allah adilse neden bazı kişiler acı çekiyor?

Bazı kullarına torpilin alasını geçmiş dış görünüş olsun, insan ilişkileri olsun , hayatı yaşama bakımından olsun lafa gelince merhametli ve adaletli ama maalesef denilenin tersini yapıyor ve bu da üzücü kendime zarar verdiğim zamanlarda, en çok kötü olduğum zamanlarda hep yalnız bıraktı nerde şeytan kulları var hep onlar seviyor onlara hicbirsey olmuyor
Allah adilse neden bazı kişiler acı çekiyor?
Cevapla