2 Gun önce ayrıldım ve ayrildigimiz gece başka biri ile konuştuğunu anladım ve oyuzden her yerden engelledim. Onu artık istemiyorum ama engellemek bana yakışamıyor oyuzden açmak istiyorum engelini ama hala onun peşinde oldugumudq düşünmesini istemiyorum. Sizce ben ne yapsam? Nasıl açsam?
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İstiyorsan aç istemiyorsan açma kimseye vericek hesabın yok kim ne düşünüyorsa düşünsün ayrıca o senin kadar bunu düşünmüyordur bence
Haklısın, bugün tiktoktan engelini kaldirdim ve bana ”neden surekli engelleyip kaldırıyorsun” dedi. Bende ona ya Allah için yol al dedim. Oda bana ”bu benim sana son mesajım ben kimse ile konuşmadım git arkadaşıma sor dedi” bende ona Ayşe yeter daha fazla batma, bir yerde karşılaştık mı bana bakacak yüzün olsun diyip engelledim tekrar,
Engeli açma o zaman bir daha böylesi daha iyi olur
Ya şimdi şöyle, fikrini almak istiyorum. 3 gün önce dedemler o kızı istemiyoruz dediler ve bende ona bunu anlattım ama ben seni alacam yani annem ve babam gelicek Dedemlere laf düşmez dedim. Kızda ağladı üzüldü bu duruma ama bu 30 dakka sonra tekrar eskiye döndu hatta beraber telefonda sabahladık, ondan sonra kahvaltı yaptık vesaire her şey iyiydi. Akşamına bana telefon açtı ben artık istemiyorum dedi, dün denilenler aklımi karistiriyor dedi. Bende ona öyle birseymi olur, annem babam istiyor sen dedemi niye taktın bu kadar dedim yok dedi ben istemiyor. Neden dedim öylesine dedi. Hani sabahki kızdan eser yoktu. Telefonlarıma çıkmamaya başladı, tek söyledigi artık istemiyorum du. Gül yolladım ertesi gün aradım dedim konuşalım ama kız istemiyorumdan baska kelime etmiyordu. Ailelerimizde öğrendiği için bukadar kolay bırakmak istemedim ama sonra akşamına aradım telefonu meşguldü kimlen konuşuyorsun dedim bekle dedi. Kızda onunla konuşmak için beklediğimi biliyordu bakim bana yazdı biz yazarak konuşalım telefonda konuşmayalım dedi. 10 dakka sonra tekrar sordum kim ile konuşuyorsun dedim Ece hastaneye gitmiş onunlan konuşuyorum dedi bende Eceyi aradım geçmiş olsun dedim niye dedi. Hastanede degilmisin dedim yok ya dedi ben evdeyim ne hastanesi dedi bende kusura bakma yanlış anlamisim diyip kapattım. Kız meyersem başka biri ile konuşup bana cevap vermiyordu. Sence ben engelleyerek doğrusunmu yaptım. Bu durum hakkında ne düşünüyorsun? Kız haklimi
Uzun oldu kusura bakma ama fikrini merak ediyorum
Yani neden başkasıyla konuşurken yalan söyleme ihtiyacı duydu ki anlamıyorum çok saçma keşke sorsaydın kimle konuşuyorsun diye ama sen onu engelledikten sonra çabalamamışsa engelini açman için hadi ordan et demek ki hiç umurunda bile değilmişsin yani
Ya sordum ona bana Ece hastaneye gidiyor dedi. 2 dakka sonra Eceyi aradım odasından uzanmıştı Ece, yani yalan söyledi. Hani benim anlamadığım bir isna. dedem öyle dedi diye ben istemiyorum diyip ayrılmaz yani sonuçta benim onu istediğimi söyledim ve annemin ve babamın da onu istediğini söyledim. O ise yok ben istemiyor dedi. Hani benim anlamadığım daha sabahına resmimizi annesine yolliyan kız akşamına niye telefonlarıma bile çıkmaz. Benim tahminimce ozaman başka biri var. Zaten benden 1 gün sonra birisi ile tiktokta karşılıklı eklediler bir birlerini. Kiz ile beraberken kızın 1 erkek takipcisi bile yoktu yani. Hepsini silmişti.
Demek ki dedeni bahane ederek ayrılmış senden bide istemiyorsa bitir zorla güzellik olmaz sonuçta sen kendi yolunda ilerle onu bir daha umursama
Aynen öyle. Peki sence başka birinin olmasından gayrı başka bir sebep var mı kızın bu yaptıklarının?
Sen olsan nasıl tepki verirdin kızın yerinde olsan?
Hatta ben kıza gül bile yolladım yani ağladığı günüm sabahına gül yoladim. Üzülme ben seni çok seviyorum ve her ne olursa olsun evlenecem senlen diye. Yani benden kaynakli birsey değil bu
Yani annen baban beni istediği sürece deden istemiş istememiş benim umurumda olmazdı ama yine insan biraz bozulurdu zaten ertesi gün gül göndermişsin bence bu kadar uzatması yapamıyorum demesi çok saçma evlenmeyi düşündüğünüz kadar ciddi bir ilişkiniz varmış sonuçta bu kadar ciddi ilişkiyi bitirmek absürt olmuş
Yani…
İşte bende onu anlamıyorum ya. Ilsikimiz çok ciddiydi, kız ile sabah akşam telefon üzeri konuşurduk kahvaltı yapardık, kahve içerdik o bana yemek yapmayı gösterirdi ama ne oldu hiç bilmiyorum. Saat 16:00 aradı beni dışarı cikicam kar yağıyor arkadaşlarla bahçedeyiz ne diyorsun dedi çık dedim canım hava alırsın dedim. Bana hatta giydiği kombinin resmini yolladı. Saat 17:30 da ben istemiyorum demeye başladı. Hani ne oldu bende anlamadım birde aynı günün sabahı annesine yani halama resmini de atmıştı.
Belirsiz insan olduğunu kanıtlamış… iyi olmuş belirsiz insanla yola çıkılmaz her şerde vardır bi hayır derler sen üzülme senlik bir problem yok sonuçta kızın kendi problemleri vardır belki bilemeyiz orasını zaten ayrılıp tekrar barışınca eskisi gibi de olmuyor hiçbir zaman en iyisi yoluna bakmak biraz zor olur ama zaman her şeyin ilacı
Yorumun için çok çok teşekkür ederim, tekrar tekrar okudum yazdıklarını. Sorun şu ki bu kız benim halamın kızı alıyor ve kız halama benim ile konuştuğunu anlatmıştı halama. Ama halam asla bana birsey söylemedi. Bir kaç kez konuştuk ondan sonra ama halam asla birsey söylemedi. Şimdi benim nasıl yapmam gerek? Halami arayıp birsey diyim mi yoksa hiçbir şey olmamış gibimi hareket edeyim? Sonuçta ben Türkiye’de hep halamlarda kalırım, beni çok sever. Belki de kızı ile konuştuğum için gözünde küçüldüm bile hiç bilemiyorum. Sen ne düşünüyorsun?
Hiçbir şey olmamış gibi devam et akraba evliliği zaten güzel bir şey değil
Anladım çok çok teşekkür ederim, senin varsa sormak fikir danışmak istediğin birsey lütfen sor. Yardımcı olurum bende
Ben teşekkür ederim 🙏🏻
engeli kaldırırsan mesaj bekliyomuş gibi gözükürsün kaldırma
Haklısın, bugün tiktoktan engelini kaldirdim ve bana ”neden surekli engelleyip kaldırıyorsun” dedi. Bende ona ya Allah için yol al dedim. Oda bana ”bu benim sana son mesajım ben kimse ile konuşmadım git arkadaşıma sor dedi” bende ona Ayşe yeter daha fazla batma, bir yerde karşılaştık mı bana bakacak yüzün olsun diyip engelledim tekrar,