Benim yaptiklarim onemli degil miymis gercekten de? niye kimse beni görmüyor? biraz uzun ama okurmusunuz?

1kiz1erkek ikiz kardeşlerim var benden 1 yaş kucukler

Küçükken kız kardeşimin bir sorunu vardı nefes alamiyordu bazen, yatarken filan, uyurgezerdi, ve gece sık sık uyanirdi ben de hep yanında dururdum özellikle 5 yaslarinda filan net hatirliyorum korkup uyanirdi sakinlestirip uyuturdum onu uyurgezerdi diye de hep o kalkinca ben de kalkardim kontrol ederdim o uyuduktan sonra uyurdum

Erkek kardeşime çok bisey yapmadım çok küçükken tuvalete filan goturyordum gece beni kaldiriyordu bağ evindeyken bide buyudukten sonra derslerinde yardımcı olmamı söylüyorum babam ben de yapıyordum

Ama bana sen naptin ki kendini fazla onemsiyorsun özellikle kiz olan ben annegibiydim erkek olan da babamın sorumluluklarini hep aldım diyorlar beni de sadece derslerime yardımcı olan gicik zeki kız gibi goruyorlardi şimdi hiç onemsemiyorlar beni arayip sormuyor kiz

Erkek olan da bugun beni igneledi asagilayacak tarzda şeyler konuştu git artık çalış diye şeyler dedi ben yapıyorum sen de yap az ye ekonomik olarak çok harcama yapma filan imada bulundu

Benim yaptiklarim onemli degil miymis gercekten de? niye kimse beni görmüyor? biraz uzun ama okurmusunuz?
Cevapla