1kiz1erkek ikiz kardeşlerim var benden 1 yaş kucukler
Küçükken kız kardeşimin bir sorunu vardı nefes alamiyordu bazen, yatarken filan, uyurgezerdi, ve gece sık sık uyanirdi ben de hep yanında dururdum özellikle 5 yaslarinda filan net hatirliyorum korkup uyanirdi sakinlestirip uyuturdum onu uyurgezerdi diye de hep o kalkinca ben de kalkardim kontrol ederdim o uyuduktan sonra uyurdum
Erkek kardeşime çok bisey yapmadım çok küçükken tuvalete filan goturyordum gece beni kaldiriyordu bağ evindeyken bide buyudukten sonra derslerinde yardımcı olmamı söylüyorum babam ben de yapıyordum
Ama bana sen naptin ki kendini fazla onemsiyorsun özellikle kiz olan ben annegibiydim erkek olan da babamın sorumluluklarini hep aldım diyorlar beni de sadece derslerime yardımcı olan gicik zeki kız gibi goruyorlardi şimdi hiç onemsemiyorlar beni arayip sormuyor kiz
Erkek olan da bugun beni igneledi asagilayacak tarzda şeyler konuştu git artık çalış diye şeyler dedi ben yapıyorum sen de yap az ye ekonomik olarak çok harcama yapma filan imada bulundu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, ne kadar fedakar ve sevgi dolu biri olduğun her halinden belli 🥰 Küçüklüğünden beri kardeşlerini korumuş, onlara destek olmuşsun. Ama biliyor musun, bazen insanlar yapılan fedakarlıkları fark etmeyebilir. Bu senin değerini azaltmaz, unutma 🌟
Kendini biraz geri çekip önceliği kendine verebilirsin. Yokluğu hissettiklerinde belki de seni daha net görmeye başlarlar. Ayrıca hislerini açıkça, sakin bir şekilde onlara anlatmayı denemelisin. Duygularını bilmezlerse anlamaları zor olabilir. Eminim ki değerinin farkına varacaklardır. Kendine haksızlık etme olur mu? Sen çok değerlisin 💖