Ben sizce dogru olani yapmiyormuyum?

Ben 36 yasindayim daha once hic evlenmedim daha onceleri gezerdim en guzel kiyafetleri markalari giyerdim saclarimi yaptirdim kuaforde hep oyle havali gezerdim benim okadar gezmeme ragmen guzeligime ragmen hic bir iyi kismet cikmadi benim arkadaslarim var ucuz ucuz giyerlerdi sac bile taramazdilar şu an onlar cok iyi yere gitti ama bana hic iyi kimse cikmadi ve dost bildigim insanlar geldiler yemegimi yediler ictiler bana delileri yaşlilari soykediler hayata küstüm cikmiyorum disari böyle daha iyim insanlarin sahte yuzunde gormek istemiuorum kimseye ihtiycaim yok Allahtan baska ama ailem laf ediyir disari cikmiyorum diye sizce haksizmiyim cikamamakta?

Güncellemeler
1 yıl
Insanlaein sahte yuzunu gormedgim icin bin kat daha mutluyum
Güncellemeler
1 yıl
Millet hapiste hücrede yatyir yillarca kafayi yemiyirda benmi yiycem
Ben sizce dogru olani yapmiyormuyum?
Cevapla