Özellikle kızlar üniversitede sınıftan en yakın arkadaşımla yurtta aynı odaya çıktım pişmanım ne yapabilirim?

Arkadaşlar ben üniversite okuyorum ama malesef herkesten uyarı almama rağmen sınıf arkadaşımla aynı odaya çıktım. Tam olarak 5 aydır aynı odayı paylaşıyoruz ve abartısız 7 24 beraberiz. Arkadaşım sürekli yanımda. Ben bu durumdan fazlasıyla sıkıldım. Aramızda bir problem olmadı ama sorun bende sıkılıyorum. Onu inceliyorum ve yaptıkları normal de olsa bana batıyor artık hatta ondan soğumaya bile başladım. İstemeden onu kırarım diye endişeleniyorum napacağımı bilmiyorum onu kırmadan halletmem lazım bana bir fikir verin lütfen :(
Özellikle kızlar üniversitede sınıftan en yakın arkadaşımla yurtta aynı odaya çıktım pişmanım ne yapabilirim?
Cevapla