Siz de dolandırıcılardan, sapıklardan, yalancılardan bıktınız mı?

Çok sabırlı bir insanım normalde. Ama birileri ile ciddi bir ilişki için tanışmaya çalışınca ya dolandırıcı çıkıyor, ya sapık çıkıyor ya da yalancı çıkıyor. Her hafta mutlaka bir tane dolandırıcı mı çıkar? Gerçekten artık midem bulandı. "Arayan belasını da bulur mevlasını da..." derler ya? Herhalde ne hikmetse sürekli bela buluyorum. Bakalım hadi hayrlısı...

Evet
Hayır, alıştık artık.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Siz de dolandırıcılardan, sapıklardan, yalancılardan bıktınız mı?
Cevapla