Neden boşanınca kimseyi görmek istemiyorsun?

Boşanma ayrılık cenaze gibi geliyor bana düğün dernek evlenirken gülerken herkesi çağırıp tüm sülaleyi yanında bekliyorsun ama boşandığın zaman en yakınımızı bile görmek ağırımıza geliyor istemiyorsun neden bu psikoloji?
Neden boşanınca kimseyi görmek istemiyorsun?
Cevapla